2789

آروم بودم خیلی ولی الان وحشی سدم

.هدف ما از زندگی آزادی و رهایی و شجاعت هست ...اما روحمون به خدا تعلق داره جز با خدا آرامش پیدا نمیکنه. پس خودت رو درگیر تعصبات و عقاید اجباری و قصاوت های نا به جا نکن هر جا شک کردی دنبالش برو چون مطمعن باش شک پیش میاد پس ازش نترس ..برای خودت و روحت و خدا زندگی کن.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دست بزن داری؟

اره چون مادرم منو میزد برا همین سعی میکنم اصلا بچه دار نشم تا آروم شم

.هدف ما از زندگی آزادی و رهایی و شجاعت هست ...اما روحمون به خدا تعلق داره جز با خدا آرامش پیدا نمیکنه. پس خودت رو درگیر تعصبات و عقاید اجباری و قصاوت های نا به جا نکن هر جا شک کردی دنبالش برو چون مطمعن باش شک پیش میاد پس ازش نترس ..برای خودت و روحت و خدا زندگی کن.

اره چون مادرم منو میزد برا همین سعی میکنم اصلا بچه دار نشم تا آروم شم

من نه تاحالا بابام اینا نزدنم ولی وقتی خودم با یکی دعوام میشه میزنمش طرفمم میزنه منو ولی من بیشتر میزنم

و من جهانی دارم به نام چشمانش p🩷

اره چون مادرم منو میزد برا همین سعی میکنم اصلا بچه دار نشم تا آروم شم

من خودم الان اعصاب ندارم ولی بچه دار که بشم برای بچم یه ادم دیگه با بقیه همون رفتار قبلیمو دارم

و من جهانی دارم به نام چشمانش p🩷

من خودم الان اعصاب ندارم ولی بچه دار که بشم برای بچم یه ادم دیگه با بقیه همون رفتار قبلیمو دارم

فک نکنم مادر بودن به شدت اعصاب رو تحت تاثیر میزاره

.هدف ما از زندگی آزادی و رهایی و شجاعت هست ...اما روحمون به خدا تعلق داره جز با خدا آرامش پیدا نمیکنه. پس خودت رو درگیر تعصبات و عقاید اجباری و قصاوت های نا به جا نکن هر جا شک کردی دنبالش برو چون مطمعن باش شک پیش میاد پس ازش نترس ..برای خودت و روحت و خدا زندگی کن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز