خانما یه تاپیک بود در باره نوار بهداشتی میگفت روزی چندتا استفاده می کنید بعد همه گفته بودن از ۲ تا تا ۳ یا ۴ تا
یعنی اغلب همین رو گفته بودن
حالا من روز اول و دوم و سوم ۷ یا ۸ تا استفاده می کنم هرروز
یوقتایی شاید بشه ۹ تا روز اول
یعنی من مشکل دارم ؟!!! غیر عادیه شدت خونریزی؟
جدی میگم به خودم شک کردم
در کل مثلا ۳ بسته تقریبا استفاده میشه