من همیشه از بچگی ورزش میکردم حرفه ای فوتسال کوهنوردی الآنم که بدنسازی و کوهنوردی و شنا
تو ورزشام قوی بودم ولی هیچ استعدادی تو رقصیدن نداشتم هیچ وقت نرقصیدم همه مراسما فقط نشستم دست زدن☹️
تو مراسم عقد خودم فقط دامن لباسمو گرفتم دسته گلم و تکون دادم شوهرمم دس زد😭
سه ماه دیگه عروسسمه با یه مربی صحبت کردم ولی فکر میکنم هم زمان یادگیریم کمه هم استعدادش و ندارم
هم به خاطر کارو ورزش وقت زیادی برای تمرین ندارم 😭
دوست دارم رقص دونفرمون قشنگ باشه مثل عقد بهمون نخندن