2777
2789
عنوان

دوستم گم شده

104 بازدید | 12 پست

چند وقت با یه پسره دوست بود پسره خیلی عوضی و هیچ و لات بود و قبل اینکه با پسره دوست شه خیلی مشکل داشتن یهو پسره شروع کرده ابراز علاقه کردن بهش دوستمم خر شده و چند بار تو هیئت یواشکی میرفت پیش پسره اونو ببینه منم گفتم ولش کنه گوش نکرد منم باهاش قهر بودم چند روزی دیشب باباش ساعت ۲ صبح امده در خونمون که دخترم گم شده و ندیدنش و پیش تو نبوده دیشب تو مسجد ساعت های ۹ رفته بیرون دیگه برنگشته انگار آب شده رفته تو زمین پسره هم چند بار تو شهر دیدیم خیلی عادیه خیلی نگرانم نکنه اون بلایی سرش آورده باشه😭

شاید خدا سالهاست در نبرد با شیطان شکست خورده و امور دنیا دیگر به دست او نیست،و گرنه انقدر ظلم و بی عدالتی و غم و ستم از خدای به آن مهربانی بعید بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پسره هم غیب شده یا فقط دوستتون؟

نه پسره همه جا هست

شاید خدا سالهاست در نبرد با شیطان شکست خورده و امور دنیا دیگر به دست او نیست،و گرنه انقدر ظلم و بی عدالتی و غم و ستم از خدای به آن مهربانی بعید بود

به باباش بگو تا دیر نشده

میدونه خودش دیشب ساعت ۲ امد در خونمون ببینه پیش من نبوده دیشب

شاید خدا سالهاست در نبرد با شیطان شکست خورده و امور دنیا دیگر به دست او نیست،و گرنه انقدر ظلم و بی عدالتی و غم و ستم از خدای به آن مهربانی بعید بود

اسمش سایه است؟

نه

شاید خدا سالهاست در نبرد با شیطان شکست خورده و امور دنیا دیگر به دست او نیست،و گرنه انقدر ظلم و بی عدالتی و غم و ستم از خدای به آن مهربانی بعید بود

یعنی باباش میدونه دوست پسر داره؟

الان فهمیده

شاید خدا سالهاست در نبرد با شیطان شکست خورده و امور دنیا دیگر به دست او نیست،و گرنه انقدر ظلم و بی عدالتی و غم و ستم از خدای به آن مهربانی بعید بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز