2777
2789
عنوان

امتحان

25 بازدید | 1 پست

یازدهمم فکر کنم ریاضیمو میوفتم چون مجازی بود نصف نمره مون از نوبت اوله و فعالیت کلاسی اینا.. منم اونارو زیاد خوب ندادم

نمره دادن دست خود معلممونه نمیدونم بهش بگم اگه میشه یکم ارفاق کنه بهم یا بدتر میشه؟؟ بگید بهم لطفا طبق تجربه تون🙏🏻🙏🏻🙏🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایاااا

abcdbcda | 1 ثانیه پیش
2791
2779
2792