494354643 مدیر استارتر عضویت: 1405/03/27 تعداد پست: 0 عنوان امتحان 25 بازدید | 1 پست یازدهمم فکر کنم ریاضیمو میوفتم چون مجازی بود نصف نمره مون از نوبت اوله و فعالیت کلاسی اینا.. منم اونارو زیاد خوب ندادم نمره دادن دست خود معلممونه نمیدونم بهش بگم اگه میشه یکم ارفاق کنه بهم یا بدتر میشه؟؟ بگید بهم لطفا طبق تجربه تون🙏🏻🙏🏻🙏🏻 1405/03/30 | 17:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب