2789
عنوان

خیانت

506 بازدید | 61 پست

اگه یه فرد متاهل خیانت کنه چند درصد ممکنه شریک زندگیش رو هم مقصر بدونین؟

اصلا درصدی از تقصیر رو واسه همسرش هم قائل هستین؟

امیر هستم با افتخار و بدون ۲۰۶

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

صفر درصد،ومطلقا اونی که خیانت میکنه رو مقصر میدونم،نمیتونه زندگی کنه طلاق بگیره بعد بره دنبال این کارا،خیانت هیچ توجیهی نداره

تو زندگیم سعی کردم ازارم به کسی نرسه وادم خوبی باشم😊،اگر جوابت ندادم چون معمولا عادت ندارم با کسی دهن به دهن بشم وبراخودم ارزش قائلم,🧡

اگه کمبود زیاد محبت و بی توجهی از طرف شریکش داشته باشه و با تمام محبتا و حرفای معقول رفتارش عوض نشه و طلاق هم کار ساز نباشه ، بله چون انسان ازدواج میکنه که نیاز های عاطفبش رو برطرف کنه

نه خیانت مثل ق..تل هست . اون کشتن جسمه این بدتره کشتن روح و قلب . به هر دلیلی من ردش میکنم . تا تکلیف رابطتت مشخص نکردی حق این که نفر سومی بیاد تو زندگی هیچ کدوم نداریم.اول چه خوبه رابطه ساخته بشه .ن بزنیم خرابترش کنیم.

بنی آدم اعضای یک پیکرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند🔥

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز