raz_000 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/27 تعداد پست: 9 عنوان طلاق 42 بازدید | 8 پست سلام اگر شناسنامه و کارت ملیم رو همسرم برداشته باشه و بهم نده چطوری میتونم درخواست طلاق ثبت کنم؟ راهی داره؟ حتما این مدارک نیاز هستن؟ 1405/03/30 | 16:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مادر۳قلوهام عضویت: 1402/02/24 تعداد پست: 1039 اونا اصلا لازم نیستنکپی عکسی گواهینامه ای داشته باشی کافیه
مادرمادرشوهرتم عضویت: 1404/04/04 تعداد پست: 297 برو دفتر اسناد بهت گواهی موقت میدن کارات راه میوفته باهمون -زادهیِصـــبــ𝙨𝙖𝙗𝙧ـــر.🪽❤️
raz_000 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/27 تعداد پست: 9 اونا اصلا لازم نیستنکپی عکسی گواهینامه ای داشته باشی کافیه واقعا؟ گواهینامم پیش خودشه😭ولی کپی شناسنامه کارت ملی دارم
raz_000 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/27 تعداد پست: 9 برو دفتر اسناد بهت گواهی موقت میدن کارات راه میوفته باهمون مدرک نمیخوان؟
raz_000 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/27 تعداد پست: 9 اونا اصلا لازم نیستنکپی عکسی گواهینامه ای داشته باشی کافیه کجا باید برم برای درخواست؟
مادر۳قلوهام عضویت: 1402/02/24 تعداد پست: 1039 کجا باید برم برای درخواست؟ پیش وکیل دفتر خدمات قضاییدفتری که ازدواج کردیولی بدون که خانم در ایران حق طلاق ندارد مگر تحت شرایطی....نپرس که به کتاب هست جوابش
raz_000 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/27 تعداد پست: 9 پیش وکیل دفتر خدمات قضاییدفتری که ازدواج کردیولی بدون که خانم در ایران حق طلاق ندارد مگر تحت شرایطی. ... مدرک چی ببرم؟مراحل بعدیش چیه؟