سلام عزیزم
والا منکه امسال ترمیم میکنم واسه نهاییام حدود ده روزه که شروع کردم بیست روز ایندم میخونم ولی اگه الان ازم بگیرن شاید معدلم بشه ۱۵،۱۶
امسال میخواستم نمره های پارسالم که ۱۹به بالا بودو ترمیم نکنم ولی یکی بهم گفت ترمیم نکنی ترازت میاد پایین منم مجبورم باز همرو ترمیم کنم خیلی استرس دارم🥲