2789
عنوان

حرف حق

96 بازدید | 22 پست

ولی قبول دارید الان برای ورود به یه رابطه پسره باید خوشگل تر از دختره باشه حتی نچرال تازه پسره همه چیزم باید داشته باشه دختره نداشته باشه عیب نداره این واقعیت یه جامعست متاسفانه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

از رابطه ای که معیارش زیبایی و دارایی طرف باشه بیزارم

و اگر من زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو به جای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی، برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام چایت را بنوش و به یاد من کیک نارنج بپز و بدان که مرگ مرا از رنجی بزرگ رهاند

بله الکی شده رابطه ها

فقط کافیه خوشگل باشه پسره تموم یه ناحیه میخوانش سرش دعوا میکنن همدیگر رو جر میدن حالا پسره آدم خوبی باشه و کارکن و متعد رو رد میکنن چون معیار قیافشون رو نداره

من خودم خوشگلم خب طبیعتا دوس دارم طذفمم خوشگل باشه

منم خشگلم ولی طرف مقابل مثلا خاستکارم خوبه ها ولی ازن سر نیست و نمیدونم چرا واسه خودمم مهم نیس آیت موضوع


حتی خوشگلترین دخترای فامیل ما همسر هاشون نه قیافه. ا نه هیکل دارن ولی دخارای متوسط و معمولی شوهر شون خشگله

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز