۵۰ روز پیش بوتاکس زیر بغل زدم. الان ۵۰ روزه ضعف شدید عضلات دارم. سه هفته اول مشکل در بلع و جویدن افتادگی شدید پلک ضعف شدید در راه رفتن و کار کردن تغییر صدا داشتم کلی آزمایش دادم و دکتر رفتم از غدد و مغز و اعصاب میاستنی گراویس و نوار عصب و عضله که منفی بود و یه آزمایش آنتی ماسک نوشته که هر آزمایشگاهی نداره اونم که انجام میده کیتش رو نداره نمیدونم گفتن اگر اونم جوابش منفی بشه عوارض سم بوتاکسه الانم با کوچکترین تحرکی حالم بد میشه باید یه جا بشینم حتی حمومم نرم