من همیشه از بندانداز دستی استفاده میکردم موهام هم زبر و کرکیه(بخصوص بعد اینکه چندجلسه لیزر کردم🫠)
ولی اخیرا شیور enzo گرفتم و چندبار تا الان استفاده کردم خیلی هم راضیم ازس اصلا هم موهارو ضخیم نمیکنه.فقط مثل تیغه که از سطح میزنه دیگه زودتر از بند و شمع موها درمیان ولی بنظرم ارزششو داره واسه منی که خیلی درد داشتم با بند،و هم واسه وقتایی که عجله داری مهمونی میخوای بری خیلی راحت شیو میکنی