2777
2789
عنوان

خسته شدم دیگهه🙄

135 بازدید | 13 پست

راه حلی برای شیو آسان موهای صورت دارین؟

بندانداختن و وکس که خیلی درد داره و زمان بره

تیغ ام ضخیم میکنه

بندانداز برقی بهتره به نظرتون یا شیور؟

راه حل شما چیه خسته شدم🥲

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من شیور استفاده میکنم ولی موهای صورتم بوره نمیدونم برای موی مشکی چطور میشه

عزیزم راضی هستین؟مارکش چیه؟

مو رو ضخیم نمیکنه؟

من فعلا مرددم چون میترسم مو رو ضخیم کنه مگرنه خیلی کار راه اندازه به نظرم

من همیشه از بندانداز دستی استفاده میکردم موهام هم زبر و کرکیه(بخصوص بعد اینکه چندجلسه لیزر کردم🫠)

ولی اخیرا شیور enzo گرفتم و چندبار تا الان استفاده کردم خیلی هم راضیم ازس اصلا هم موهارو ضخیم نمیکنه.فقط مثل تیغه که از سطح میزنه دیگه زودتر از بند و شمع موها درمیان ولی بنظرم ارزششو داره واسه منی که خیلی درد داشتم با بند،و هم واسه وقتایی که عجله داری مهمونی میخوای بری خیلی راحت شیو میکنی

عه اگه ضخیم نکنه که واقعا جوابه🫠ممنونم از نظرت

خواهش میکنم عزیزم

آره منم نگران همین بودم خیلی هم وسواسم توی خرید و تا خریدم کلی سوال پیچشون کردم😁ولی خداروشکر راضیم ازش

البته من اورجینالشو گرفتم .فیکش شاید به این کیفیت نباشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز