2777
2789
عنوان

فاز اینایی

| مشاهده متن کامل بحث + 251 بازدید | 39 پست
تو تاپیک راجع به خدا هم ملت توهین میکنن؟؟

گفتم بیانیه عمومی میدن یعنی راجع به خدا نیست به نمایندگی از طرف خداست! مثلا در مورد حجاب، ناخنکاری، امام زمان، نصیحت. من نمیدونم کسی توهین میکنه؛ چون وارد این تاپیکا نمیشم. دیدم خودشون چنین ادعایی داشتن.

اگه حرفی میزنید که باعث میشه "ملت توهینن کنن" و به جای توضیح و رفع ابهام تاپیک رو قفل میکنید؛ خدا پرست نیستید منافقید.

فکر میکردم میتونم همه آدمها رو نجات بدم..‌. تا اینکه متوجه شدم اونا دارن خودمم توی باتلاق غرق میکنن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب به من و شما چه اینجا بعضیا مثل دلنوشته میزارن و قفل میکنن تاپیک رو مشکلش چیه انقدر به همه کار بقی ...

مثل این میمونه بری اداره برق بگی چرا گازم قطع شده

آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂

نگرفتی پس منظورمو

نه نگرفتم

ولی خوب بودن خیلی راحت تر از خوب نبودنه💪🏻لطفا با من درددل نکنید من خودم به زور شیره سرپام😉😉😉سبز میپوشی، کویر لوت جنگل میشود،عاقبت جغرافیا را هم تو عاشق میکنی❤️در دنیای دیگر حتی اگر گلوله بودی در لوله تفنگ،به سمتم بیا💞

یکم بزرگتر شی میفهمی

بزرگتر از این نمیشم

ولی خوب بودن خیلی راحت تر از خوب نبودنه💪🏻لطفا با من درددل نکنید من خودم به زور شیره سرپام😉😉😉سبز میپوشی، کویر لوت جنگل میشود،عاقبت جغرافیا را هم تو عاشق میکنی❤️در دنیای دیگر حتی اگر گلوله بودی در لوله تفنگ،به سمتم بیا💞

بسیار مثال بیخودیه دلنوشته رو برو معنیش رو بخون چیه

حس خوبی که با خدا داری رو بقیه بفهمن که چی؟؟

آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂

مثل این میمونه بری اداره برق بگی چرا گازم قطع شده


خیلیا نوشته هاشون فقط درد دله نه مثلا یقه خدا رو گرفتن فقط میخواستن صحبت کنن اروم شن اونی که اینجا مينويسه خدایا حق من نبود چرا اینطور شد منتظر جواب خدا که نیست داره درد دل میکنه با کاربرا که آروم شه. خیلی دلنوشته های با خطاب خدا هم همینه صرفا دنبال درددلن جهت اروم شدن

خیلیا نوشته هاشون فقط درد دله نه مثلا یقه خدا رو گرفتن فقط میخواستن صحبت کنن اروم شن اونی که اینجا م ...

اونی که مینویسه خدایا مرسی که هستی چی؟؟

آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂

حس خوبی که با خدا داری رو بقیه بفهمن که چی؟؟

حالا شما خوشت نمیاد نخون ما هم کلی تاپیک خوشمون نمیاد نمیایم تاپیک بزنیم چرا فلان تاپیک رو میزنید انقدر دخالت تو کار دیگران خیلی عجیبه!

حالا شما خوشت نمیاد نخون ما هم کلی تاپیک خوشمون نمیاد نمیایم تاپیک بزنیم چرا فلان تاپیک رو میزنید ان ...

دخالت چیه، من میگم با خدا کار داری بخودش بگو کسی که تاپیک میزنه خیلی خداشناسه فقط ریاکاره و تمام

آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش