liiiiliii مدیر عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1025 عنوان همدان | مشاهده متن کامل بحث + 201 بازدید | 33 پست کدوم شهرش قشنگ تره با دلیل همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶 1405/03/30 | 01:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
liiiiliii مدیر استارتر عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1025 ما خود همدانیم بسلامتی همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
گیلاس78 عضویت: 1402/08/14 تعداد پست: 8527 اهه برو بابا اگه دلگیر بود اونجا موندگار نبودی پس الکی حرف مفت نزن
liiiiliii مدیر استارتر عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1025 خیلی دلگیره از چه لحاظ میگی مثلا 😂🤦🏻♀️ همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
yasiuuuu عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 343 اگه دلگیر بود اونجا موندگار نبودی پس الکی حرف مفت نزن با من بحث نکن تهش عاقبت نداره
آریای عضویت: 1398/01/24 تعداد پست: 61 اره زیباست نهاوند لهجشون🤗 به نظرم نهاوند بخاطر اینکه آب زیادی داره سرسبز تره خسته امه
yasiuuuu عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 343 از چه لحاظ میگی مثلا 😂🤦🏻♀️ چی بگم جاهای گردشی زیاد نداره اینا مردمشم چشم دیدن همو ندارن
liiiiliii مدیر استارتر عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1025 چی بگم جاهای گردشی زیاد نداره اینا مردمشم چشم دیدن همو ندارن شنیدم جاهای زیادی داره ولی بعضی از شهرهای اطراف اره دقیقا خیلی چشمو هم چشمی دارن متاسفانه همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
liiiiliii مدیر استارتر عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1025 چی بگم جاهای گردشی زیاد نداره اینا مردمشم چشم دیدن همو ندارن تو خودت همدانی همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
yasiuuuu عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 343 شنیدم جاهای زیادی داره ولی بعضی از شهرهای اطراف اره دقیقا خیلی چشمو هم چشمی دارن متاسفانه اره متاسفانه خیلیم خزی داره