2777
2789

شیراز زندگی کردم اصفانیم هیجا اصفهان نمیشه

از قدیم گفتن عشق آدم و کور میکنه....اما یادمون باشه جوری باشیم ک وقتی کسی دست از عشق کشید درست وقتی ک پرده از جلوی چشما کنار رفت بجای جلوه قشنگی ک همیشه از عشق دیده میشد ٬ چیزی جز تعفن و کثافت و خیانت نشه دید؛جوری نباشیم ک معنای عشق رو ب کثافت بکشونیم؛ بجای ادای انسانیت سعی کنیم انسان باشیم؛ شاید اینجوری دنیا بوی اعتماد بگیره🙃 شخصیت ادا نمیخواد اصالت میخواد.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اصفهان شده شهر افغانیا

همه جا همینه همین شیراز میری بیرون کلا افغانی میبینی کجاس ک افغانی نباشه البته اصفهان همه جاش اینجوری نیس

از قدیم گفتن عشق آدم و کور میکنه....اما یادمون باشه جوری باشیم ک وقتی کسی دست از عشق کشید درست وقتی ک پرده از جلوی چشما کنار رفت بجای جلوه قشنگی ک همیشه از عشق دیده میشد ٬ چیزی جز تعفن و کثافت و خیانت نشه دید؛جوری نباشیم ک معنای عشق رو ب کثافت بکشونیم؛ بجای ادای انسانیت سعی کنیم انسان باشیم؛ شاید اینجوری دنیا بوی اعتماد بگیره🙃 شخصیت ادا نمیخواد اصالت میخواد.

شیرازززز

مدیونین فک کنین چون شیرازیم میگم😂

خب سلیقه ای هر دو کلان شهر هستن ولی خب شیراز خیلی داره پیشرفت میکنه خدایی شهردار خوبی داریم


فهمیده ام که زندگی یعنی بتوانی خودت را سرگرم کنی. سرگرم به کار، به دلخوشیها، به تلاش، به ارتقا، به آدمها و به عشق...فهمیدهام که بهترین حالت زندگی وقتیست که تو آنقدر مشغولی که بیش از حد به موضوعی فکر نمیکنی و عمق هیچ چیزی را نمیبینی و در سیاهچالهی هیچ اندوهی جا نمی مانی...🎶💫

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز