2777
2789
عنوان

ازدواج

78 بازدید | 18 پست

سلام دوستان

شبتون بخیر

یه خواستگاری واسم اومده هنوز دانشجوی سال اخر کارشناسیه دو سالم ازم بزرگ تره یه خونه پدری دارن که مادرش میگه به پسرم میده(هر چند سه تا بچه هستن نمیدونم چه طوری میخواد به پسرش بده یه ماشینم داره)

خودم کارشناس یه رشته پیراپزشکیم و سه ساله شاغلم

۲۷ سالمه ماشینم دارم

چهرمم تقریبا خوشگله تا حالا هم خیلی خواستگارای سطح بالا داشتم

حالا به نظر شما این که من به ایشون گفتم چون کار ندارن نه بد گفتم ؟ اخه مامانشون خیلی ناراحت شده

یعنی 29 سالشه دانشجو کارشناسیه؟

پزشکی آینده به سمت ژنتیک و سلول های بنیادی است 🧬🤍 عاشق رشته تحصیلیم هستم 🔬🧪دکتر حسین بهاروند: موفقیت محصول خوشحالی و شادیست 💞 خدایاشکرت بابت مسیری که در آن قرار گرفتم 💚

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مامانش ب تو ب چشم درآمد نگاه میکنه منم پیرا پزشکم اغلبدهمینن

.هدف ما از زندگی آزادی و رهایی و شجاعت هست ...اما روحمون به خدا تعلق داره جز با خدا آرامش پیدا نمیکنه. پس خودت رو درگیر تعصبات و عقاید اجباری و قصاوت های نا به جا نکن هر جا شک کردی دنبالش برو چون مطمعن باش شک پیش میاد پس ازش نترس ..برای خودت و روحت و خدا زندگی کن.

اینقدر از مامان های خواستگار ها که ناراحت میشن بهشون بر میخوره بدم میاد خب خانم محترم پاتو اندازه گلیم ات دراز کن که ناراحت نشی

نه گلم خوب کردی جواب منفی دادی عذاب وجدان نگیر

وا ناراحته چی بشه

خواستگاری همینه یا جواب آره هست یانه

چیز بدم نگفتی ایشون وقتی هنوز شرایط خواستگاری نداره خودش نباید میومد

حیف اعصاب و روان قشنگم نیست با توی بی مغز بحث کنم؟خلم من؟ 😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792