2777
2789
عنوان

بورسیه

43 بازدید | 9 پست

بچه ها کدوم کشور برای بورسیه خوبه ؟

روسیه یا امریکا یا ترکیه؟

من شنیدم ترکیه همه ی هزینه هارو میده
ولی خودم روسیه رو دوست دارم
وبرای رشته ی پزشکی معدلمم خوبه 19.5 ب بالا هست
احتمال قبولیم چقدر هست؟اصلا قبول میشم
؟؟؟؟

(درخواست دوستی نده نر بی شعور)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

روسیه بهتره یه ازمون هم داره درس های تخصصی و زبان روسی از الان زبان روسی بخون

مگه با زبان انگلیسی نیست؟
فقط زبان روسی؟

(درخواست دوستی نده نر بی شعور)

مگه با زبان انگلیسی نیست؟فقط زبان روسی؟

اگ دانشگاه انگلیسی برین رفرنس و تدریس استاد به زبان انگلیسی هست

ولی رشته پزشکی باید چون از سال سوم وارد بیمارستان میشی مدی آ دو روسیه رو بگیری وگرنه بهت مدرک نمیدن


اگ دانشگاه انگلیسی برین رفرنس و تدریس استاد به زبان انگلیسی هستولی رشته پزشکی باید چون از سال سوم وا ...

پس یعنی باید روسی هم بخونم ؟

(درخواست دوستی نده نر بی شعور)

اگ دانشگاه انگلیسی برین رفرنس و تدریس استاد به زبان انگلیسی هستولی رشته پزشکی باید چون از سال سوم وا ...

در کل مراحلی ک باید بگذرونی

یه ازمون داره(در برابر کنکور ایران هیچ هس)

مدرک آ دو زبان روسی برای اخذ مدرک

یاد گرفتن زبان انگلیسی برای امتحان و زبان روسی برای تعامل با بیمار و اخذ مدرک

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز