من امسال باید تعیین رشته کنم بیایید از رشته هاتون بگید که چه خوبیا و بدیایی داره
من خودم بین رشته انسانی و طراحی دوخت موندم ترجیحا راجب به هزینه های طراحی دوخت و اینکه دانشگاه هم داره یانه و برای سال اول باید چه وسیله هایی بگیریم بگید
انسانی هم رشته بدی نیست کتاباشو که یه نگاهی انداختم به نظرم خیلی سخت نیومد و من از پسش برمیام ولی چون من میخام سریع وارد بازارکار بشم و اینکه شغل هاش دولتیه نمیشه تتو و اینا زد من یکم سردرگم شد شاید دلیلم مسخره به نظر بیاد ولی بالاخره باید همه چیزو در نظر بگیرم
بعد اینکه چون من شنیدم فضای کلاس های طراحی دوخت خیلی جالب و صمیمیه بیشتر بخاطر این مصمم شدم این رشته رو انتخاب کنم چون بالاخره سه سال بیشتر از مدرسه نمونده میخام با خاطره خوش تموم بشه
ممنون میشم راهنماییم کنید