دیشب میگف بدون تو نمیتونم تو هیچوقت فراموش نمیشی صبح پیام داد دوباره خواهش و التماس که بزار خواستگاری کنم تموم بشه این اوضاع گفتم نه من الان تو شرایطی نیستم که ازدواج کنم اونم با تو .ناراحت شد نوشت من گفتم فراموشت نمیکنم ولی خطبه ی عقدو با یکی دیگه بخونن یادمم نمیاد تویی وجود داشته فک نکن منو نخوای من میخوامت 😐