کلا سلیقه اش پوست سفید و موی طلایی و چشم رنگیه
بعد داشت درباره همکلاسیش میگفت ترکه ولی پوستش سبزه اس ترکا سفیدن اکثرا شاید مادرش مازندرانی باشه اینم به شمالیا رفته و فلان حالا من خودم مازندرانی ام
یا چندبار غیر مستقیم بهم گفته تو بین شمالیا رشتی ها سفید و بورن ولی ساروی ها و مازندرانی ها سبزه و چشم ابرو مشکی ان
من خودم پوستم گندمیه یعنی سبزه هم نیستم چشم و ابرو و موهامم مشکیه
انقدر بدم میاد از این مقایسه ها میکنه
یه سری هم درباره یکی از دوستای مشترکمون که دو رگه کرد و مازندرانیه میگفت پدر فلانی و دیدی خیلی قشنگه نمیدونم چرا این شبیه باباش نشده شبیه مادرش که شمالیه رفته😐😐😐😐
شما بودین چه برخوردی داشتین
اینم بگم دوستم اصالتا سمنانیه همش به من میگه سمنانیا سفید چشم رنگین مازندرانیا نیستن..........
نمیدونم تاحالا مازندرانی سفید و چشم رنگی ندیده بعد اینهمه سال زندگی تو شمال