2777
2789
عنوان

یه دوستی دارم

138 بازدید | 20 پست

کلا سلیقه اش پوست سفید و موی طلایی و چشم رنگیه

بعد داشت درباره همکلاسیش میگفت ترکه ولی پوستش سبزه اس ترکا سفیدن اکثرا شاید مادرش مازندرانی باشه اینم به شمالیا رفته و فلان حالا من خودم مازندرانی ام

یا چندبار غیر مستقیم بهم گفته تو بین شمالیا رشتی ها سفید و بورن ولی ساروی ها و مازندرانی ها سبزه و چشم ابرو مشکی ان

من خودم پوستم گندمیه یعنی سبزه هم نیستم چشم و ابرو و موهامم مشکیه

انقدر بدم میاد از این مقایسه ها میکنه

یه سری هم درباره یکی از دوستای مشترکمون که دو رگه کرد و مازندرانیه میگفت پدر فلانی و دیدی خیلی قشنگه نمیدونم چرا این شبیه باباش نشده شبیه مادرش که شمالیه رفته😐😐😐😐

شما بودین چه برخوردی داشتین

اینم بگم دوستم اصالتا سمنانیه همش به من میگه سمنانیا سفید چشم رنگین مازندرانیا نیستن..........

نمیدونم تاحالا مازندرانی سفید و چشم رنگی ندیده بعد اینهمه سال زندگی تو شمال

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

بگو عزیزم قیافه و چهره رو ک خدا داده شعور رو ک خودت باید یاد میگرفتی توش موندی

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بگو عزیزم قیافه و چهره رو ک خدا داده شعور رو ک خودت باید یاد میگرفتی توش موندی

دقیقا

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

انقدر حساس نباش اما اگه خیلی بدت میاد خب بهش بگو

حساس نیستم اتفاقا بیشتر از رفتاراش و سلیقه اش تعجب میکنم

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

دقیقا

خیلی بدم میاد از کسایی ک راجع ب چهره ی دیگران نظر میدن

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

خیلی بدم میاد از کسایی ک راجع ب چهره ی دیگران نظر میدن

این باز بدتره چهره های مناطق مختلف و باهم مقایسه میکنن

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

این باز بدتره چهره های مناطق مختلف و باهم مقایسه میکنن

دقیقااا خیلی بدتره

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

حساس نیستم اتفاقا بیشتر از رفتاراش و سلیقه اش تعجب میکنم

منظورم از حساس بودن اینه بیشتر مردم جامعه همینن اگه حساس باشی اعصاب خودت داغون میشه ریلکس باش زیاد اهمیت نده گرچه خب کارش خوب نیست

از پس ظلمت بسی خورشید هاست🌱

این مدل رفبقا کلا نفهمن منم یکی دارم من خودم اصالتم و به دنیا اومده ی شهری دیگه هستم ولی بزرگ شده شمال هستم هر وقت این بامن بود یکی ازم پرسید کجایی هستی سریع پرید وسط حرفم مال همینجاست دیگه اینجا بزرگ شده بالای ده بار بهش گفتم حتی شناسنامه و کد ملی منم مال اون شهرستانی که به دنیا اومدم هستش فقط مدرسه رو اینجا رفتم میگه ن تو اونجایی نیستی مال همینجا حساب میشی بدشم فهمیدم کلا این نفهمه بالای ده بار هم تکرار کرده

این مدل رفبقا کلا نفهمن منم یکی دارم من خودم اصالتم و به دنیا اومده ی شهری دیگه هستم ولی بزرگ شده شم ...

هعیییی

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

این مدل رفبقا کلا نفهمن منم یکی دارم من خودم اصالتم و به دنیا اومده ی شهری دیگه هستم ولی بزرگ شده شم ...

خیلی بده واقعا

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

یک بار بهش گفتم مصرف برنج من تو یک سال مثلا سی کیلو هستش هر جا و هر جمعی و کجا بحث برنج شد میگه این خیلی راحته خوش بحالش همش همینقدر مصرف برنج داره ابرو برام نزاشت یک بار بهش گفتم منم دلم میخواد برنج ماهم دوست داریم هر روز مثل شما برنج درست کنیم ولی خریدار هستیم وسعمون بیشتر نمیکشه قناعت میکنم یا گاهی خونه مادرم هستیم یا مادر شوهرم به هزار دلیل حالا وگرنه ماهم مثل شما صدکیلو میخریم درسال دیدم نفهم تر از این حرفاست حالا ما دونفریم خودش سه چهار نفره جر میخوره مصرفش بیشتره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

صادق بودن

1290 | 20 ثانیه پیش

😔😔😔

hهیچکسانh | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792