2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم اینو

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

اوه اوه 😂😂

«مثل شازده کوچولو، من هم دنیای خودم را با ستارهها و گلها میسازم...هر نگاه، هر خاطره، هر دوستی یک سیاره کوچک در قلبم است...و یاد گرفتم چیزهای واقعی فقط با قلب دیده میشوند، نه چشمها... »

نمیدونم به خودت نگیر ولی داداش ناموسا حرکت خیلی خیتیه دختری که تو سایت زنونه اکانت تورو ببینه و حتی ...

رابطه ؟؟؟؟؟

من به شدید ترین وجه عاشق ملکه ام هستم

اگر در این سرا سرک میکشم گاها باعث درک بیشتر حالات زنانه ایشان می باشم


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792