2777
2789
عنوان

شکست عشقی

| مشاهده متن کامل بحث + 142 بازدید | 22 پست

من ب مامانش زنگ زدم ب شماره خونشون انقدر گریه میکردم حالم خوب نبود گفتم تروخدا کمکم کنین من خیلی دوسش دارم گفت تا زمانی ک شماها باشین بچه من چ جوری بره زن بگیره برو ب بچت عشق بده تو ب درد ازدواج نمیخوری خیلی دلم شکست بچه مشروب خور هیچی ندارش ریدن براش زن بدن بهش اویزون خونه من بود همیشه

مهم نیست یا خودشون یا خانواده شون فقط ببینم این روز رو

خانواده اش گناه نکردن نتیجه کار یکی دیگه را بدن

فارسی را پاس بداریم✨انسانیا اگه سوال داشتید بپرسید🥰 دورقمی هستم😍بسی رنج بردم در این سالِ سیْ عَجَمْ زنده کردم بدین پارسی✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تازه عضو شدم بلد نیستم چه جوری جواب بدم ببخشید بخاطر جنگ بیکار شدم این ک بود باهاش بودم سررگرم بو ...

عزیزم برای جواب دادن پایین هر پست بزن رو فلش و ریپلای کن.. عکسشو فرستادم ببینی کدوم فلش

   سلام ،سمیرا هستم ،یک حامی و مدافع  سرسخت حقوق حیوونا ❤❤ فرشته های بی بالی که روح دارن ، احساس دارن ،حق زندگی و امنیت دارن جرمشون فقط اینه که زبان ندارن  .من عاشق همشونم  فرقیم نداره چی باشه ،سگ ،گربه ،کبوتر و ....حتی کلاغ ، عشق میدم  بهشون و صد برابر عشق میگیرم از همشون ،خدا هم اون بالا میبینه و دعاشونو در حقم مستجاب میکنه 🤗روزانه تو کوچه خیابونا چشم های معصوم سگ و گربه های بی پناهیو میبینیم که واسه تکه ای نون یا جرعه ای اب سرگردونن .میشه  یه لقمه از غذاتو بهش بدی و نا امیدش نکنی؟ بخدا که ثوابش کمتر از سیر کردن آدم تشنه و گرسنه نیست . اینا هم مخلوق خدان،خدا دوسشون داشت که آفریدشون 😻پس توهم مخلوق خدارو دوست داشته باش اینا خیلی معصومن اینا اشیاء بی جون نیستن..😻😻 تو روزای گرم بیاین بفکرشون باشیم حتی یه ظرف اب کوچیک کنار جدول تو پیاده رو یا زیر درخت  بزارین باعث میشین یه موجود بی زبون از تشنگی دربیاد همین کارهای کوچیک باعث میشه اونا دعاتون کنن ، خدا هم ازون بالا میبینت و جبران می‌کنه واست  اون موقع است که گره ای که  تو زندگیت داری  بخودیه خود باز بشه مشکلت حل بشه ،دست به خاک بزنی طلا بشه ، روزیت زیاد بشه .من خیلیییی امتحان کردم و هربار هم جواب گرفتم ،تو هم امتحان کن دل بده به حیوونای بی پناه و یتیم ،زودتر از صدتا نذر و دعا و چله جواب میگیری . فقط یکبار امتحان کن فقط یکبار ❤ از ته قلبم ایمان دارم  .....اگه امضامو میخونی بی توجه رد نشو کافیه یکبار امتحان کنی 😚🤗❤ الانم که هوا سرد شده بیاین بفکرپرنده ها هم باشیم . تو این هوا ،غذای کمی میتونن پیدا کنن ولی با همون خرده نون های تو سفره هامون هم سیر میشن و بخاطر گشنگی تو سرما یخ نمی‌زنن. ...درسته بچشم نمیاد ولی همین محبت های کوچیک واسه اونا خیلیییی بزرگه ، می‌تونه جونشونو حفظ کنه ...مهربونی با حیوونا خیلی خوبه..بیاین حیوونارو دوست داشته باشیم ...انرژییشون مث آفتااب🌞بهت میتابه و  روحتو  لطیف میکنه مث برگ گل🌹🌹🌹.                                                  # نه ، به حیوان آزاری .

هر روز مست بود ی بار عاشق بود ی بار فش میداد میگفت مست بودم ب بهونه مستی هر چی میگفت من صبوری میکردم ی روز گفت من هر بلایی سرت اوردم چرا اعتراض نمیکنی تو مشکل داری با من دعوا نمیکنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز