2777
2789
عنوان

استخدامی کسی

43 بازدید | 8 پست

سلام واسه استخدامی ها کسی هست بخونه ؟ .منابع معتبر از کجا میگیرید ؟

اول واسع بانک بعد ادارات دیگه میخوام بخونم هر کدوم شد .

البته خودم کارمند رسمی ام باید انصراف بدم .


رشته مدیریتم

کسی اطلاعاتی داره؟


اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

شغلت خودت مشکلش چیه که دوباره میخواهی از صفر شروع کنی

شرایطم خیلی پیچیده هست

حقم ضایع میشه اینجا

نمیشه توضیح بدم اینجا 🙏🏼

اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شرایطم خیلی پیچیده هست حقم ضایع میشه اینجا نمیشه توضیح بدم اینجا 🙏🏼

سلام

اگر که تلگرام داشته باشید یه کانال هست فایل های مناسب استخدامیا رو میزاره

ضمن اینکه بانک های خصوصی محدودیت سنی تا ۲۸و نهایت ۳۰ دارن.

سلاماگر که تلگرام داشته باشید یه کانال هست فایل های مناسب استخدامیا رو میزارهضمن اینکه بانک های خصو ...


سلام مرسی ازتون

چ خوب

اره تل دارم

میشه زحمتتون کانال رو بفرستید برام ؟ 🌱

ع آهان آره حدس میزدم شرایط سنی یا معدل و ..

مرسی ازتون ,

عذرمیخوام شمام استخدامی میخونید ؟🙏🏼

اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

سلام مرسی ازتونچ خوباره تل دارممیشه زحمتتون کانال رو بفرستید برام ؟ 🌱ع آهان آره حدس میزدم شرایط سنی ...



azmon_estekhdamii

هر عنوان درسی میخواید داخلش سرچ بزنید پیدا میشه.

معمولا معدل شرط نیست

ولی سن معمولا هست.

بله من ۵ سال این سبک زندگیمه و از ازمونی به آزمون دیگر

azmon_estekhdamiiهر عنوان درسی میخواید داخلش سرچ بزنید پیدا میشه.معمولا معدل شرط نیستولی سن معمولا ه ...

مرسی ازتون

لطف کردید

آهان واسه بانک ها قبلا شرط معدل بود جدیدا فکر کنم برداشته شده .

سن البته فکر کنم میگفتن ارشد تا ۳۵ بشه

آهان بانک ها شاید نگیرن بخاطر سنم

مگه یه ارگان دیگه دستگاه ها اجرایی بخونم اگه بانک نگیرن،،

ع اخی

ان شاءالله شمام قبول بشید و راحت بشین

شمام ببخشید رشته مدیریت مثل من هستید واسع بانک میخونید ؟ یا رشته دیگه میخونید

تشکر 🙏🏼🌱


اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

مرسی ازتونلطف کردید آهان واسه بانک ها قبلا شرط معدل بود جدیدا فکر کنم برداشته شده .سن البته فکر کنم ...

خواهش

واسه ارشد و خدمت اقایان استثنا گذاشتن.

هر چی خیرتونه ان شالله

نه من حقوقی هستم


خواهشواسه ارشد و خدمت اقایان استثنا گذاشتن.هر چی خیرتونه ان شاللهنه من حقوقی هستم

ممنونم تشکر

ان شاءاللع برای شما هم حاجت روایی و خیریت پیش بیاد به زودی .

آهان بسلامتی ،،،

مرسی از راهنمایی هاتون

لطف کردین🙏🏼🌹

اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز