مرسی ازتون
لطف کردید
آهان واسه بانک ها قبلا شرط معدل بود جدیدا فکر کنم برداشته شده .
سن البته فکر کنم میگفتن ارشد تا ۳۵ بشه
آهان بانک ها شاید نگیرن بخاطر سنم
مگه یه ارگان دیگه دستگاه ها اجرایی بخونم اگه بانک نگیرن،،
ع اخی
ان شاءالله شمام قبول بشید و راحت بشین
شمام ببخشید رشته مدیریت مثل من هستید واسع بانک میخونید ؟ یا رشته دیگه میخونید
تشکر 🙏🏼🌱