نیتروگلیسیرین مدیر استارتر عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 1527 عنوان بیاییددددددد💔💔💔💔 104 بازدید | 14 پست من یه قرص مکملم رو ۳ بار تکراری خوردمیعنی فراموش کردم. و خیال کردم نخوردمشچیزیم نمیشه؟ ما تو زندگی واقعی خوشیم👋🏻 bye مجازی 1405/03/28 | 08:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15326 از دکتر بپرس abzarek.ir/service-p/msg/4776511 خودمونیما ولی عجب حرومزاده ای از آب در اومدی🤍
نیتروگلیسیرین مدیر استارتر عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 1527 از دکتر بپرس ممنون ما تو زندگی واقعی خوشیم👋🏻 bye مجازی
شهردارکرهماه عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 1106 هیچی نمیشه چون هیچی نیستن برنمی تابد حرف پریشان نازک مزاجم
s_raha_sss عضویت: 1404/08/24 تعداد پست: 4848 بستگی به نوع قرص داره رهــــا..................................................................................... اینجا سعی میکنم مواظب تایپ کردنم باشم ؛ چون پشت هر اکانتی قلبی میتپــ🩷ـــه
aidafroza عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 45 اسم قرص مکمل چیه یه سری ویتامینا مثل ویتامین سی تو آب حل میشه ینی با اردار و نوشیدن آب زیاد دفع میشهاما یه سری ویتامینا تو چربی حل میشه و یه راه دیگه واسه دفعش هست مثلا اینو شربت خاکشیر بخور که زودتر رد شه
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15326 چرا قرص آلزایمر نمبخوری 🤣🤣🤣🤣🤣 abzarek.ir/service-p/msg/4776511 خودمونیما ولی عجب حرومزاده ای از آب در اومدی🤍
نیتروگلیسیرین مدیر استارتر عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 1527 چرا قرص آلزایمر نمبخوری 🤣🤣🤣 ما تو زندگی واقعی خوشیم👋🏻 bye مجازی
نیتروگلیسیرین مدیر استارتر عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 1527 اسمش چی بود دقیقا و اینکه توی چه فاصله زمانی خوردی؟ سه ساعت یه بار😂 میدونم خنده داره ولی من واقعا آلزایمر دارم خیلی چیزارو یادم رفته ما تو زندگی واقعی خوشیم👋🏻 bye مجازی
نیتروگلیسیرین مدیر استارتر عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 1527 اسم قرص مکمل چیه یه سری ویتامینا مثل ویتامین سی تو آب حل میشه ینی با اردار و نوشیدن آب زیاد دفع میشه ... دستت درد نکنه ما تو زندگی واقعی خوشیم👋🏻 bye مجازی
dokhtarebaharan عضویت: 1402/04/15 تعداد پست: 5441 دستت درد نکنه چندتالیوان اب بخور بشوره ببره متاهل ومتعهد ، درخواست دوستی مرد ردمیشود 👈🏻جهنم واقعی فرسنگ ها فاصله بین کسیه که بخاطرش اومدی به این دنیا و قرار بوده بشی، با کسی که الان هستی😔😔
85noora عضویت: 1405/03/03 تعداد پست: 82 سه ساعت یه بار😂 میدونم خنده داره ولی من واقعا آلزایمر دارم خیلی چیزارو یادم رفته نه بابا هیچی نمیشه ، اوکیه