amir7334 مدیر استارتر عضویت: 1405/03/28 تعداد پست: 0 عنوان رفیق سمی 51 بازدید | 7 پست دوستان من چندوقته رفیق صمیمیم من زنگ میزنم جواب نمیده یا یکی درمیون جواب میده ولی وقتی باهمیم اوکیه همه جوره ی خورده سمیهمن میخوام بکنم ازش و قطع ارتباط کنم ولی میترسم تنها بمونم نظرتون چیه 1405/03/28 | 03:12 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1400_masumeh عضویت: 1399/11/30 تعداد پست: 213 از هیچی بهتره..حداقل گاهی باهاش بری بیرون حوصلت سر نره جان من است او..M
parya1381 عضویت: 1405/01/29 تعداد پست: 1191 من یه رفیق اسگل به تمام معنا دارم ارتباطمو باهاش کم کردم ولی قطع کامل نهگاها میاد یکم زر الکی میزنه یکم میخندیم
خانممرفین عضویت: 1403/06/04 تعداد پست: 1915 رفیق ک رلت نیس از جواب ندادنش ناراحت شی رفاقت همینه یه روز حالش خوبه جواب میده یه روز نمیدهدرضمن زیاد بهش زنگ نزن چون من ب شخص از کسی ک بهن زیاد زنگ بزنه خوشم نمیاد کم کم میفهمی با هر نخی خیال نبافی،بعضی نخا مثل نخ دندونه، امشب همه چی گرم فردا یخبندونه
گلی_در_خانه_پدری عضویت: 1404/07/12 تعداد پست: 6959 هر وقت حس کردی امادگیشو داری کات کناینکه میترسی هنوز ظرفیت اینکه تنهایی خودتو بپذیری و باهاش کنار بیای رو نداریالبته تا وقتی هم خودتو توی موقعیت یهویی قرار ندی نمیتونی حل و هضم کنی قضیه روبالاخره یه جا باید درمان بشی دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘
atishe عضویت: 1401/09/29 تعداد پست: 1988 رفیق توعه نظری ندارم آقا هستم،کاربری دست دو نفره ،روزا خودمم شبا خودشم🙃🙂
نورا1404 عضویت: 1404/08/24 تعداد پست: 257 شاید بنده خدا از تلفن خوشش نمیاد وقتی میبینیش اوکیه من هم از تلفنی حرف زدن متنفرم یبار حرفش رو بنداز ببین چی میگه