2777
2789
عنوان

رفیق سمی

51 بازدید | 7 پست

دوستان من چندوقته رفیق صمیمیم من زنگ میزنم جواب نمیده یا یکی درمیون جواب میده ولی وقتی باهمیم اوکیه همه جوره

ی خورده سمیه

من میخوام بکنم ازش و قطع ارتباط کنم ولی میترسم تنها بمونم نظرتون چیه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


رفیق ک رلت نیس از جواب ندادنش ناراحت شی رفاقت همینه یه روز حالش خوبه جواب میده یه روز نمیده

درضمن زیاد بهش زنگ نزن چون من ب شخص از کسی ک بهن زیاد زنگ بزنه خوشم نمیاد

کم کم میفهمی با هر نخی خیال نبافی،بعضی نخا مثل نخ دندونه، امشب همه چی گرم فردا یخبندونه

هر وقت حس کردی امادگیشو داری کات کن


اینکه میترسی هنوز ظرفیت اینکه تنهایی خودتو بپذیری و باهاش کنار بیای رو نداری

البته تا وقتی هم خودتو توی موقعیت یهویی قرار ندی نمیتونی حل و هضم کنی قضیه رو

بالاخره یه جا باید درمان بشی

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز