دوستان
کسی راه حلی برای ریزش مو شدید داره؟
من چندتا دکتر رفتم فایده نداشت
آخرین دکتری که رفتم هیر ایکس بانوان ، قرص آهن ، اسپیرونولاکتون۲۵ داد اما هیچ تغییری ندیدم
خیلی موهام پر پشت بود اما الان یک سوم اون حجم موهای قبلا نیست نمیدونم دیگه چکار کنم کل فرشام پر از مو شده همینطوری راه میرم و میریزه 😞
اگر کسی راه حلی دارویی مصرف میکنه نتیجه گرفته خواهش میکنم بگه
نه صرفا کسایی که میان محصولات شونو فقط معرفی میکنن برای خرید 🥺