2777
2789
عنوان

رفع ریزش مو

185 بازدید | 30 پست

دوستان

کسی راه حلی برای ریزش مو شدید داره؟

من چندتا دکتر رفتم فایده نداشت

آخرین دکتری که رفتم هیر ایکس بانوان ، قرص آهن ، اسپیرونولاکتون۲۵ داد اما هیچ تغییری ندیدم

خیلی موهام پر پشت بود اما الان یک سوم اون حجم موهای قبلا نیست نمیدونم دیگه چکار کنم کل فرشام پر از مو شده همینطوری راه میرم و میریزه 😞

اگر کسی راه حلی دارویی مصرف میکنه نتیجه گرفته خواهش میکنم بگه

نه صرفا کسایی که میان محصولات شونو فقط معرفی میکنن برای خرید 🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط و فقط پی آر پی اونم جای خوب. تقویت کننده اویدرم پالمیکس هم همه داروخونه ها دارن قوی تر از ماینوکسیدیله. جوشونده رزماری هم بزن بعد حموم ولی دیگه ابکشی نکن. فقط بزار حسابی خنک شه و اخر حموم سرتو باهاش ماساژ بده و دیگه نشور . نشسته دوش بگیر. روغن درمانی هم نکن

واقعا پی ار پی جواب میده؟؟؟دکتر به منم گفت پی ار پی کنم

خیلی جواب میده ولی باید ۳ ماه هر ماه یکبار انجامش بدی. بار چهارم رو ۶ ماه بعد. موها ضخیم میشن . یه محلول تقویت کننده هم کنارش بزن اکه ریزش موهات ارثی و هورمونیه فقط اویدرم جوابه ولی اگه بر اثر استرسه هر محلولی جوابه تا اون موهای کرکی رو تقویت کنن .

ماینوکسیدیل دو تا زن داداشام میزنن و خیلی راضین ولی روی من اثر نداشت متاسفانه شما هم امتحان کن


ماینوکسیدیل خیلی عارضه داره . از داروخونه تقویت کننده اویدرم پالمیکس بخر فک کنم همه جا داره . قوی تر از ماینوکسیدیله تو دو سه هفته جاهای خالی مو در میاد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز