2777
2789

سرخود چیزی نده..اون الان خیلی ضعیفه هنوز معدش توانایی شیر رو هم کامل نداره.

خودت چیزای نفاخ نخور ..سردی اصلا نخور .نبات بخور و عرق نعنا ع و رازیانه

اللهم صلی علی محمد وآل محمد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چیزی ندادم ولی خیلی نا ارومه

بعد ازشیرخوردن بذار حتما آروق بزنه بیشتر نگه دار شاید دوسه تا بزنه.

بغل میگیری برای شیر دقت کن سینه درست تو دهنش باشه یکی از علتای دل درد طرز صحیح نگرفتن نوزاده.دوقطره عرق نعناع بهش بده.البته قطره هم هست.رازیانه خودت بهور شیرتم زیاد میشه نفخشو میگیره

اللهم صلی علی محمد وآل محمد

کولیکز المانی خیلی خوبه.اما دمرش من بذار رو ساق دستت و با اون یکی دستت زیرشو نگه دار و راه برو خیلی نفخ رو میگیره.خودتم نفاخ نخور بادگلوشو حتما بگیر گاهی چندتا میزنه

خدایا شکرت که نی نی سالم به منو همسری دادی

فقط مرور زمان بهترش میکنه

دختر منم کولیک داشت دکتر کولیکز و پدی لاکت داد ولی بهتر نمیشد باید تکونش میدادیم راهش میبردیم و....

ماسلژ دایره ای باروغن زیتون اطراف ناف هم خوبه

سخته ولی میگذره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز