کعهریز مدیر استارتر عضویت: 1400/01/25 تعداد پست: 6649 عنوان سرخ کن 19 بازدید | 4 پست خانما خواهرم یه سرخ کن خریده حالا بلد نیست چطور باهاش کار کنه من خودم هم ندارم اون بخاطر شوهرش خریده چون چربیش خیلی بالاست 1405/03/27 | 13:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کعهریز مدیر استارتر عضویت: 1400/01/25 تعداد پست: 6649 دفترچه راهنما که داره بعدم چیز پیچیده ای نیست اون بلده مثلا زیر سبد که در نمیاد یه کاغذ هست میگه بزنم برق اون نسوزه
کعهریز مدیر استارتر عضویت: 1400/01/25 تعداد پست: 6649 بزنه تو اپارات طرز کار کردن باهاش و یاد بگیره دکمه اینا رو بلده چون اولین بارش میترسه چون زیر سبد گذاشتن که اونم در نمیاد میگه نزنم برق آتیش بگیرهنمیدونه اون کاغذ سرخ کن و میگه یا چی