2777
2789
عنوان

کارما

20 بازدید | 0 پست

مرتیکه اصلا براش مهم نیست

عشق و حالشو تو رفتی کردی

تو خوش گذروندی

تو هرشب با یکی بودی

تو هرشب ازین کافه به کافه دنبال دتر بودی

تو خیلی غلطا کردی

تو تریاک مصرف کردی شیشه کشیدی گل کشیدی

غلطی نبوده نکرده باشی

بعد زبونش درازه که من همچین آدمی نیستم

ن پس من همچین آدمیم شیطونه میگه دست کارایی بزنم که نباید بزنم

تر تو زندگی من کمت نیست

تر زدی به آینده من کمت نیست

ترزدی تو ازدواج و آینده و همه چی من

سلامتی منو به باد فنا دادی کمت نیست؟؟؟!!

دبگه چی بالاتر از سلامتی ی آدم

واقعا آدما چ قدر عوضین

حالا خدادشکر که داره کارمای کاری ک ب زندگی من کرده رو پس میده

ب سیگار کشیدن من خندید و دست انداخت، دخترش الان پاکت پاکت سیگار کاوالو هندونه و آیس میکشه

اونم از زندگیش

امیدوارم بیشتر ازین با باد بری تازه اولشه

حتی ذره ای دلم برات نمیسوزه

به معنای واقعی اشغال عوضی بی چشم و رویی

از خدا میخوام ب بدترین شکل ممکن بمیری فقط بچهات ی روز خوش نبینن

دیگر هرگز به جایی که ترک کرده ام باز نخواهم گشت حتی اگر خودم را هم جا گذاشته باشم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز