2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 47 بازدید | 20 پست
انشالله هرچی خیره اتفاق بیوفته من که بجز مواقع بارداری هیچوقت ندیدم الکی دوتاخط بیوفته

وای واقعا استرس دارم آخه بچم تازه یک سال و ۹ ماهشه توان یه بچه دیگه ندارم

منم از همین استرس گرفتم آخه قبلا هم پیش اومده بی بی بزنم هیچوقت همون خط تبخیر هم ندیدم

خدایا مواظب تو دلیم باش ♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای واقعا استرس دارم آخه بچم تازه یک سال و ۹ ماهشه توان یه بچه دیگه ندارم منم از همین استرس گرفتم آخ ...

اگر بود نگهش دار باهم بزرگ میشن

اگر الان سختت میشه ... دوسال بعد باهم هم بازی میشن شماهم راحتی

اما اونجور میزاری اولی چهارپنج سالش میشه تازه میخوای جون بگیری دوباره یکی دیگ میاد همون اشو کاسه

اگر بود نگهش دار باهم بزرگ میشناگر الان سختت میشه ... دوسال بعد باهم هم بازی میشن شماهم راحتی اما او ...

اره اونم هست واقعا

مرسی بابت حرف های قشنگت عزیزم

خدایا مواظب تو دلیم باش ♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز