2777
2789
عنوان

بی بی چک

47 بازدید | 20 پست

سلام خانما

۴ روز از موعدم گذشته پهلوهام میسوخت یا درد خفیف میکرد تخمدان سمت چپم تیر می کشید دیروز هم از سمت چپ رحمم تا توی واژنم تیر می کشید و درد میکرد

استرس داشتم که نکنه باردار باشم دو روز که از موعدم گذشته بود بی بی چک زدم هاله خیلییی کم رنگ افتاد اول خیالم راحت شد که منفی ولی توی برنامه گهواره که گذاشتم گفتن هالش مشخصه باز استرس گرفتم اینجا میزارم لطفاً نظرتون رو بگین هرچند که فکر کنم اینجا کیفیت عکس خیلی بیاد پایین و پیدا نباشه آخه یه هاله خیلییی کم رنگ صورتیه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به بیبی چک اعتماد نکن مال من منفی بود ولی ازمایش خون دادم مثبت بود پنج هفته باردار بودم😐

عزیزممم مبارک باشه خدا نی نی نازت رو واست حفظ کنه

وای نگو استرس میگیرم من یه دختر یک سال و ۹ ماه دارم توان بچه دوم ندارم واقعا

عزیزممم مبارک باشه خدا نی نی نازت رو واست حفظ کنه وای نگو استرس میگیرم من یه دختر یک سال و ۹ ماه دار ...

انشااله که هرچی دوس داری و به صلاحته باشه ولی برای اطمینان برو ازمایش

اصلا درخواست دوستی ندید

نمیدونم بخدا بهم میگم خط تبخیر باید طوسی یا سفید باشه و بعد خشک شدن بیوفته اما این یه خط صورتی خیلی ...

انشالله هرچی خیره اتفاق بیوفته

من که بجز مواقع بارداری هیچوقت ندیدم الکی دوتاخط بیوفته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز