2777
2789
الان حتما گفته ا وا مادر ببین چقدر بی تربیته این مرتیکه

توروحت 😂😂

دوست داشتن خیلی خطرناکه درست مثل این میمونه قلبتو دو دستی از جاش در بیاری کادو پیچ شده تحویل یکی دیگه بدی و اونقدر بهش اطمینان داشته باشی که طرف آسیبی به قلبت نمیزنه ولی یه روز میون اون همه باور و اعتمادت نسبت به اون آدم فقط قلبته که دیگه جز سنگ چیزی ازش باقی نمونده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ففک کنم زیاد تو کوچه خیابان بهشون گفنتن باباجون ، احتمالا بابا زیاد داره ، اینم فکر کرده همه مثل خود ...

زشته اینطوری نگو ولش کن

دوست داشتن خیلی خطرناکه درست مثل این میمونه قلبتو دو دستی از جاش در بیاری کادو پیچ شده تحویل یکی دیگه بدی و اونقدر بهش اطمینان داشته باشی که طرف آسیبی به قلبت نمیزنه ولی یه روز میون اون همه باور و اعتمادت نسبت به اون آدم فقط قلبته که دیگه جز سنگ چیزی ازش باقی نمونده

آخه دیگه داره خیلی خاله زنک بازی در میاره🤣🤣

این بهش نمیگن خاله زنک ...آدمی که بی تربیتی باید جواب ش رو داد ، تو واقعی این رو بگه ،خشتک ش رو باید کشید رو سرش 😂😂

این بهش نمیگن خاله زنک ...آدمی که بی تربیتی باید جواب ش رو داد ، تو واقعی این رو بگه ،خشتک ش رو باید ...

یاخدا از شما باید ترسید😂😂

دوست داشتن خیلی خطرناکه درست مثل این میمونه قلبتو دو دستی از جاش در بیاری کادو پیچ شده تحویل یکی دیگه بدی و اونقدر بهش اطمینان داشته باشی که طرف آسیبی به قلبت نمیزنه ولی یه روز میون اون همه باور و اعتمادت نسبت به اون آدم فقط قلبته که دیگه جز سنگ چیزی ازش باقی نمونده

خواستم بگم تو دعوا مردا کشت و کشتار راه می افتهولی دیدم مردی که تو سایتیه که برا زنهای بارداره.کیس و ...

با مزه دعوا میکنن😂

دوست داشتن خیلی خطرناکه درست مثل این میمونه قلبتو دو دستی از جاش در بیاری کادو پیچ شده تحویل یکی دیگه بدی و اونقدر بهش اطمینان داشته باشی که طرف آسیبی به قلبت نمیزنه ولی یه روز میون اون همه باور و اعتمادت نسبت به اون آدم فقط قلبته که دیگه جز سنگ چیزی ازش باقی نمونده

عین واقعیت رو گفتم چرا زشته 😂

چی بگم والا 😂

دوست داشتن خیلی خطرناکه درست مثل این میمونه قلبتو دو دستی از جاش در بیاری کادو پیچ شده تحویل یکی دیگه بدی و اونقدر بهش اطمینان داشته باشی که طرف آسیبی به قلبت نمیزنه ولی یه روز میون اون همه باور و اعتمادت نسبت به اون آدم فقط قلبته که دیگه جز سنگ چیزی ازش باقی نمونده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز