2777
2789
عنوان

ازدواج

28 بازدید | 7 پست

من ۲۲ سالمه اون ۳۰

من دانشجو پرستاریم و اون مهندسه داخل یه شرکت حقوق متوسطی داره قدشم ۱۷۸ اینا من خودم ۱۷۰ هسم اخلاقم خوبه ظاهرشم حدودی خوبه چشاشم سبزع ولی نه خیلی ولی تو روستا بزرگ شده

نمیدونم الان بت ۸ سال اختلاف سنی پشیمون نمیشم ازدواج گنم؟

بعضیا میگن تو لیاقتت بیشتره بعضیا میگن پسر خوب کمه

من هيچ وقت اختلاف سن خيلي برام مهم نبوده.

مهم شعور و درك متقابله.

سنتون نزديك هم باشه ولي روحياتتون متفاوت باشه مثلا جالب نيست. ولي با يكي با اختلاف سن يه وقت ميبيني چيزاي مشترك زياده.

بايد همو بشناسيد ديگه. زير نظر خانواده ها رفت و امد كنيد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه از نظر مالی می تونه زندگی راحتی برات فراهم کنه پسر خوب و اهل کار و زندگیه می تونی بیشتر بش فکر ک ...

اره دوماهه داریم آشنا میشیم پسر اهل و کار و خوبیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792