من ۲۲ سالمه اون ۳۰
من دانشجو پرستاریم و اون مهندسه داخل یه شرکت حقوق متوسطی داره قدشم ۱۷۸ اینا من خودم ۱۷۰ هسم اخلاقم خوبه ظاهرشم حدودی خوبه چشاشم سبزع ولی نه خیلی ولی تو روستا بزرگ شده
نمیدونم الان بت ۸ سال اختلاف سنی پشیمون نمیشم ازدواج گنم؟
بعضیا میگن تو لیاقتت بیشتره بعضیا میگن پسر خوب کمه