2777
2789
عنوان

من عقدی هستم

549 بازدید | 51 پست

نامزدم دوست نداره با همکلاسی های پسرم حرف بزنم

بعد چن وقت قبل گوشیمو چک میکرد ی چیزی قدیمی پیدا شد، ی بار چندین ماه پیش منو نامزدم 3 هفته قهر بودیم و هیچ پیامی نداد و زنگی نزد و قبلش هم چندین بار حرف طلاق زده بود و آخرین باری که دیده بودمش هم گقت جدا میشیم


بعد من نمیدونم چجوری شد که با یکی صحبت کرده بودم و عکس خواسته بود، آخرین عکسی که تو گوشی ام بود فرستاده بودم.


الان نامزدم هم اینو ک مال قبل بوده دیده همم از یکی از همکلاسی هام ک خارجیه 300 میلیون پول قرض خواسته بودم که اون به بهانه صرافی قرض نداد.


حالا میگه چرا عکس فرستادی و چرا قرض خواستی و اینم بگم ک بارها به خودش گفته بودم پول بده نداده بود و ب زور میگفت وام ازدواجتو بده ندادم میگفت کابینت نمیزنم.


بعد ی اخلاقی هم داره خیلی بی جنبه اس میره همه چیو برا خانواده ام تعریف میکنه، دیشب ک حرف زدیم بهش گفتم که دیگه کافیه و زشته تعریف نکن، هی بهم رگباری میگ بی حیا و عوضی منم بهش گفتم تو منو تو این موقعیت قرار دادی بارها بهت گفتم که بهم پول بده اما حواست به من نبوده و برات مهم نبوده، چجور اونموقع شوهرم نبودی الان شوهرم شدی


حالا چیکار کنم؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگ هی میخادبزنه توسرت وشکاک بشه حرف طلاقوبزنه پس توزندگیم خون ب دلت میکنه واذیت

بامشاورصحبت کن

واگ خواسی بمونی باهاشم کلاباپسرنحرف ک فکربدنکنه

تمام حواسم هست کسی رانرنجانم چون من مسافرخاکم شمارانمیدانم🫠♡

فک کنم اولین باره به یه ادم شکاک حق میدمicon

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

چطور میگین گذشته اهمیت نداره؟ کارایی که آدم تو گذشته کرده نشون دهنده طرز فکر و شخصیتشه

دقیقا

تازه اینجا موضوع گذشته نیست و مال زمانیه که عقد بودن اما باهم به مشکل خورده بودن

چطور میگین گذشته اهمیت نداره؟ کارایی که آدم تو گذشته کرده نشون دهنده طرز فکر و شخصیتشه

رابطه های گذشته رو میگم نه هر کاری رابطه ها رو نباید گفت یا گرسید

اقا درخواست نده سرگیجه گرفتم، شصتمم نای رد کردن نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز