2777
2789
عنوان

قدرت زن

56 بازدید | 11 پست

به عنوان یک مرد اعتراف میکنم، زنان به ویژه زنان ایرانی واقعا قدرتمند هستند


اونها روز به روز متحد تر میشن و علیه مشکلاتشون میجنگن

کاری میکنن که خیلی از مشکلاتشون کمرنگ یا حتی کاملا برداشته بشه


ولی مردان! از روی حسادت هرگز متحد نمیشن... هیچوقت نمیان باهم علیه سربازی اجباری حرف بزنن چون بعضیاشون قبلا سربازی رفتن و حسودیشون میشه که سربازی اختیاری شه و بقیه مرد ها نرن


از این به بعد به جای خیلی مردی، میگویم خیلی زنی!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش پسرا یادبگیرن بجای اینکه کارزار سربازی دخترا رو راه بندازن برن واسه لغو قانون سربازی اجباری تلاش کنن

پروف خودمم🎀فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه

بله میگم دیگه متحد نیستیم


اخه جاهایی هم که متحد میشید هم گند میزنید 😂

پروف خودمم🎀فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه

عقل نداریم☹️😂

😂🤦🏼

پروف خودمم🎀فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه

به یه خانم بگیم خیلی زنی و برعکس به یه آقا بگیم خیلی مردی

تبعیض قائل نشیم دیگه

 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد                      اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...                                            

به یه خانم بگیم خیلی زنی و برعکس به یه آقا بگیم خیلی مردی تبعیض قائل نشیم دیگه

بیشتر مبارزه با کلیشه هاست ولی حرفتون رو قبول دارم


چرا این همه ادم وقتی یه زن کار خوب انجام میده، بهش میگن خیلی مردی؟


یا چرا به خانومی که کار بد انجام میده میگن نامردی؟


باید اصلاح شه

بیشتر مبارزه با کلیشه هاست ولی حرفتون رو قبول دارمچرا این همه ادم وقتی یه زن کار خوب انجام میده، بهش ...

باید برابری باشه

یه چیزی هسته که اشتباه جا افتاده و درست نیست

در حد خودمون درستش کنیم

 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد                      اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...                                            

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792