به عنوان یک مرد اعتراف میکنم، زنان به ویژه زنان ایرانی واقعا قدرتمند هستند
اونها روز به روز متحد تر میشن و علیه مشکلاتشون میجنگن
کاری میکنن که خیلی از مشکلاتشون کمرنگ یا حتی کاملا برداشته بشه
ولی مردان! از روی حسادت هرگز متحد نمیشن... هیچوقت نمیان باهم علیه سربازی اجباری حرف بزنن چون بعضیاشون قبلا سربازی رفتن و حسودیشون میشه که سربازی اختیاری شه و بقیه مرد ها نرن
از این به بعد به جای خیلی مردی، میگویم خیلی زنی!