2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مشکل جامعه اس یسریا بلا نسبت جمع سیری ناپذیرن

دیروز یه کاربر میگفت شوهرم راه به راه بهم خیانت میکنه امروز صبحم بهم میگه پاشو برام صبحانه بزار من براش ناراحت شدم گفتم تا عقدی جدا شو کوفت بخوره خیانتکار هر چی که فک کنی بهم گفت به تو چه مودب باش شوهرمه دیگه توی تاپیکای خیانت نظر نمیدم

در سرزمینی که انسانها حیوان آزاری میکنند دعاها هرگز به آسمان نمیرسند

دیروز یه کاربر میگفت شوهرم راه به راه بهم خیانت میکنه امروز صبحم بهم میگه پاشو برام صبحانه بزار من ب ...

واقعاً دیوونن یه دختر دایی منم شوهرش از دوران عقد بهش خیانت میکرده اینم میدونسته ولی بازم دوستش داشته به هیچکس هیچی نگفته تا اخر دیگ دیده شوهرش ول کن نیس به خانوادش گفته الان یه بچه هم داره هنوز الکی میگه ب خاطر بچم موندم ولی میدونیم بخاطر شوهرشه بچشم همش کتک میزنه بچش خیلی عصبی و وحشیه زمین زمان میشکونه مادرشو میزنه

واقعاً دیوونن یه دختر دایی منم شوهرش از دوران عقد بهش خیانت میکرده اینم میدونسته ولی بازم دوستش داشت ...

به خدا تعجب کردم من اومدم طرفداریتو میکنم دارم راهنماییت میکنم چون زنه درک میکنم بعد حمله کرد بهم خیلی ناراحت شدم به خودم گفتم توبه تاپیک خیانت ببینم اصلا دیگه نظر نمیدم به ما چه اصلا

در سرزمینی که انسانها حیوان آزاری میکنند دعاها هرگز به آسمان نمیرسند

پس ناله هاشون نیان تاپیک بذارن خو وقتی انتقاد پذیر و نصیحت پذیر نیستن

دقیقا من میخواستم همینو بهش بگم ولی دیگه نگفتم از تاپیکش اومدم بیرون گفتم حالا یه فحش دیگه بهممیده

در سرزمینی که انسانها حیوان آزاری میکنند دعاها هرگز به آسمان نمیرسند

تو به خودت خیانت میکنی و خیلی جاها خودت رو نادیده میگیری و روی هدف هات تمرکز نمیکنی و به قول هایی که به خودت میدی نمیمونی همین یه بازتاب بیرونی داره و خیانت بیرون از جسمت رو تجربه میکنه و اینا نشونه هست که به درون خودت برگردی

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

دیروز یه کاربر میگفت شوهرم راه به راه بهم خیانت میکنه امروز صبحم بهم میگه پاشو برام صبحانه بزار من ب ...

ببین باور کن حقشه خیانت ببینه اون زن بعضی ها حقشونه چون خودشون وثتی ارزش قائل نمیشن برای خودسون بقیه میرینن بهش

آقایون نامحترم سایت انقدر درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم وای مخصوصا تو شبوروز روشن و علیرضاااا60و بقیه رو حضور ذهن ندارم خستم کردین ول کن دیگه بابا خرس قطبی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792