یه روز که دخترم (۱۳سالشه) اومد خونه دیدم یه بوی عجیبی میده برای همین فرداش رفتم اتاقش رو چک کردم و فندک پیدا کردم اولش جدی نگرفتم و گفتم لابد برای دوستاشه ولی دلم اروم نگرفت فرداش وقتی حموم بود رفتم کیف هاش رو گشتم و سیگار پیدا کردم
آروم آروم فرق خوب و بد رو میدونه، موارد مشابهش رو در سنین نوجوانی بین رفیقام داشتم، خیلیاشون با حرف خانوادشون گذاشتن کنار !!
یادتون باشه زیاده رویی نکنید جری بشه، فقط از موضع نگرانی.
و صدالبته مراقب دایره ارتباطات و دوستانش باشید.
صرفا جهت آگاهی!! یه شب اتفاقی اومدم اینجا، یکی داشت خودکشی میکرد!! با چندنفر تا صبح باهاش حرف زدیم تا منصرف شد... حضورم در این سایت زنونه افتخار نیست، ننگ هم نیست!! چون تاپیک عمومی شرکت میکنم، وارد تاپیک مسائل خانمها نمیشم، پیشنهاد دوستی به کسی نمیدم و ...در حد توانم سعی دارم مفید باشم.