سلام بچه ها
من از زندگی خودم شکرخدا راضی هستم خدا بهم نظر لطف داشته اما خانواده م مشکلاتی دارند خواهر و برادرام و من خیلی ناراحت میشم گاهی. غصه میخورم
امشب خیلی دلم گرفته و یه بغض سنگین دارم
دلم نمیاد خاطر همسرم مکدر بشه و گریه نکردم خیلی دعام کنید.
انشاءالله خودتون هم حاجت هاتون روا بشه.