2777
2789
عنوان

مگه هوس نبودی😐💔🫠🫠

168 بازدید | 16 پست

۱۷ سالمه دو سال و نیم پیش از یه نفر خوشم اومد طبق گفته های بقیه و تصمیم خودم سمتش نرفتم چون منطق خودم و کسایی که بهشون گفتم این بود که سنت کمه تموم تلاشمو کردم فراموش بشه مثل همون نگاه ها و هوس های زود گذر.... همین الان که دارم اینو مینویسم میدونم بعضیا قضاوتم میکنن ،میگن فراموش میشه ولی اون حس رو من برای یک ثانیه هم بعد اون آدم با کس دیگه ای تجربه نکردم 🙃 هیچ وقت اون حس رو تجربه نکردم تا همین لحظه

ترکیبیم از هر حسی که بگی یه دلتنگی عجیبی دارم بهش حس آشنایی بسیار نزدیکی رو به کسی دارم که هیچ وقت دستشو نگرفتم هیچ وقت نفهمیدم بغلش چه حسی داره من عاشق آدمی شدم که باهاش بودن رو تجربه نکردم راستی چطوری تونستی تو قلبم خودتو جا کنی ؟؟


تو هیچ وقت کنار من ننشستی اما جوری کنارم حس میشدی که هر لحظت بغلت میکردم اگر ازم بپرسن عشق چیه میگم ...حس امنیتی که کنار مردی تجربه میکنی حسی که باهاش متولد میشی ....یه آدم کاملا جدید یجور تعهد نمیتونم بیانش کنم حتی نمیدونم چه کلماتی رو بگم که دلتنگیم رو بتونه منتقل کنه

اون آدم قشنگترین و به یاد ماندنی ترین تجربه من بود که هیچ وقت نتونستم داشته باشم نیستی پیشم اما فکر من پیشته ماه خوبم🫠🥺:))).....

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میفهمم چی میگیا ..ولی

اینجوری فک میکنی چون لمسش نکردی چون خیلی نزدیکش نبودی

باور کن همه از دور قشنگن

وقتی به آدما نزدیک میشی اونوقته که میفهمی چقدر دورن از چیزی که فکرشو میکردی

میفهمم چی میگیا ..ولی اینجوری فک میکنی چون لمسش نکردی چون خیلی نزدیکش نبودی باور کن همه از دور قشنگن ...

منم خیلی با حرفت موافقم

گاهی ما عاشق تصویری از آدما میشیم که توی ذهنمون ساختیم و توی واقعیت خیلی فرق دارن

ولی آرزو میکنم اگه سهم ک قسمت هم باشین خدا مسیرتون رو هموار کنه

تو که نیستی با دلم تک و تنها میشینم چشمای قشنگتو لای ابرا میبینم ..:)

تو که نیستی با دلم تک و تنها میشینم چشمای قشنگتو لای ابرا میبینم ؛ یادمه اون شب سرد اون شب پر غم و درد ما ز هم دور میشدیم آسمون گریه میکرد..

بالاخره یه تاپیک حسابی دیرم خیلی قشنگ و پر از حس خوب بود مطمئنم اگه سهم هم باشین خدا شما رو به هم می ...

ممنونم ولی سهم هم نیستیم

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

من الان دارمش بهش رسیدم اما هنوز دلتنگشم هنوزم من وقتی میبینمش زنده میشم به نظر من عشق یعنی تو روحت با روحش یکی بشه قلبت با قلبش یکی بشه جوری که وقتی دلتنگشی انگار دلتنگ خودتی در یک جسم دیگر ..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792