سلام وقتتون بخیر ، تاپیکم یکم طولانیه ،ممنون میشم محبت کنید بخونید و منطقی راهنماییم کنید 🙏🏻 🤍
اول یک بک گراند از خودم معرفی میکنم ، بنده یک پسر 18ساله هستم ، پاک و صاف و ساده ام و تا حالا با دختری رابطه عاطفی یا جنسی برقرار نکردم ، حتی به غیر مسائل کاری صحبتی نداشتم با دختران ،
داخل کلاسمون یک دختر همسن من هست که ازش خوشم اومده ، و خیلی دوست دارم شانسمو باهاش امتحان کنم و پیشنهاد بدم ، از یه طرف هم فردا آخرین جلسه هست و دیگه همدیگرو نمیبینیم و وقت زیادی برای پیشنهاد ندارم ، من آدم سر و زبون داری هستم اما جلوی دخترا نه ، و خجالت میکشم و خیلی محترمانه و رسمی صحبت میکنم و بداهه نمیدونم چی بگم بهشون ، و به همین دلیل در مقابل دخترا خیلی آدم خشک و کسل کننده ای هستم
از طرفی هم نمیدونم چطور باب گفت و گو رو باز کنم و ازش درخواست آشنایی کنم ، و چی بگم که قبول کنه و ازم خوشش بیاد ، چون بار اولمه هیچ تجربه و شناختی از این کار ندارم
ممنون میشم راهنماییم کنید دقیقا چه فرآیندی رو باید طی کنم و چه نکاتی رو رعایت کنم که پاسخ مثبت بده ، و اصلا چطور باید صحبت کنم و پیشنهاد بدم و چیا بگم
سپاسگزارم 🙏🏻
🙏🏻❤️