2789
عنوان

🥴

41 بازدید | 0 پست

ای خدا بگم چکارت نکنه مررررد

وقتی یواشکی میری عطرمو میدزدی ک یواشکی بزنی تهش این میشه..ک از دستت بیفته بشکنه..الانم دارم خفه میشم از بوی زیاااااد...😷🤢🤮 دیگه متنفر شدم ازین عطر بس ک رفت توی مشامم..دارم عوق میزنم.. خب اجازه بگیر بزن مث ادم ...چرا یواشکی میزنی ک بشکنه..وااای چقد بده دیگه بوووش نمیرررره🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮از صبح دارم عطر میشورم باز بوش هستتتتت ..سردرد گرفتم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792