ای خدا بگم چکارت نکنه مررررد
وقتی یواشکی میری عطرمو میدزدی ک یواشکی بزنی تهش این میشه..ک از دستت بیفته بشکنه..الانم دارم خفه میشم از بوی زیاااااد...😷🤢🤮 دیگه متنفر شدم ازین عطر بس ک رفت توی مشامم..دارم عوق میزنم.. خب اجازه بگیر بزن مث ادم ...چرا یواشکی میزنی ک بشکنه..وااای چقد بده دیگه بوووش نمیرررره🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮از صبح دارم عطر میشورم باز بوش هستتتتت ..سردرد گرفتم