2777
2789
عنوان

مامانا

85 بازدید | 11 پست

چکار کنم وافعا درمونده شدم هفته هفته شکمش کار نمیکنه 

خاکشیر گل محمدی کره روغن زیتون ترنجبین شربت انجیر امتحان کردم 

فایده نداشته 

یه دکتر بردم از این بیمارستان دانشجوییا اصلا گوش نکرد 

چی میگم ازمایش تیرویید نوشت 

یه دکترخصوصی بردم 

همینکه نشست گعتم یبوسته برگه برداشت گفت میبریش اینجا عکس بندازن 

گفتم بچه 8 ماهه 

سخته که 

گعت بله که سخته کلیم ازنایش خون نوشت 

گفتم لااقل یه دارویی بدین اکه اثر نکرد انجام نیدم 

عصبانی شد 

50تومنم ویزیت گرفت 

گفتم لااقل یه وزنش بکن 

اونم زورکی 

واقعا این پولا حلاله 

ارمایش خون بردمش اونم جقدر بچم اذیت شد 

ولی عکس نمیبرم 

سالها دویدمو نرسیدم 💔

عزیزم دختر منم همین مشکل داشت.بهش فلوس دادم از عطاری بگیر ۲۰ سانت سه لوله قهوه ای هست که باید محتویات داخلشو دربیاری هروز دوسانتشو...بعد بذار توآب جوش تا باز و نرم بشن .بعدش بریز تو قاشق یا سرنگ بریز تو دهن دخترت .حتما جواب میده

امضای خدا پای تک تک آرزوهاتون😊

لطفا عکسو انجام بدین خطر خاصی نداره

چون شاید بچت مشکل تنبلی روده داشته باشه بهتره پیگیری کنی؟؟ آیا بچت بعد چند روز که مدفوع میکنه زور میزنه؟؟ قرمز میشه؟؟ گریه میکنه؟؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم دختر منم همین مشکل داشت.بهش فلوس دادم از عطاری بگیر ۲۰ سانت سه لوله قهوه ای هست که باید محتویا ...

امروز یک قاشق خانم همسایه داد بهش

یعنی هر روز بدم بهش

سالها دویدمو نرسیدم 💔

لطفا عکسو انجام بدین خطر خاصی نداره چون شاید بچت مشکل تنبلی روده داشته باشه بهتره پیگیری کنی؟؟ آیا ...

اخه عکس الان 

من فکر نکنم عکس باشه 

فکر کنم ا ز عقب بچه باشه اخه دکتره گفت سخته 


سالها دویدمو نرسیدم 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز