2789
عنوان

به وقت دلتنگی

24 بازدید | 0 پست

دلتنگی آدمو وادار به خیلی کارا میکنه:/

دلتنگی تو رو از این سر دنیا، میکشونه اون سر دنیا

دلتنگی مجبورت میکنه تلفنو برداری و شماره کسی رو بگیری که قلبتو شکسته💔

دلتنگی مجبورت میکنه بری دیدن کسی که دوستش داری و دوستت نداره🖤

آره؛ دلتنگی خیلی زور داره، خیلی کارا میتونه بکنه:)

چند وقتِ دیگه میرم شهری که اون اونجا زندگی میکنه و نمیتونم برم دیدنش🙂

فکر کن؛ ماهها و روزها کلی ذوق داشته باشی از اینکه میری دیدنش و درست وقتی که باید، اون نیست!

خنده داره😅

بهم گفته بود: تو بیا، من میام دنبالت.

هههه 🤣🤣

دارم به این فکر میکنم الان که قراره بیام، دیگه تویی وجود نداره؛ نیستی که بیای دنبالم

نیستی که ذوق کنی بخاطر اومدنم:)

نیستی که برنامه بچینی برای روزهایی که قراره پیشت باشم🥲

نیستی که بهم بگی: خوشحالم که تونستم از نزدیک ببینمت و باهات حرف بزنم

تو دیگه برای من نیستی🙂

حالم خوبه چون حالِ تو خوبه

حتی اگه از هم دور باشیم

حتی اگه دیگه مالِ هم نباشیم:)

حالم خوبه چون حالِ خوبِ تو رو میبینم و میدونم حالت الان خیلی بهتر از وقتیه که با من و کنار من بودی.

خوشحالم که لبخند میزنی 🙂

سرگرم مسیر زندگیت هستی و دلت برای من تنگ نمیشه.

طبیعتاً من دیگه نباید بیام شهری که تو اونجا زندگی میکنی اما!

دلتنگی منو میکشونه اونجا

باید بیام، باید بیام و تو هوایِ شهری که تو توش نفس میکشی، نفس بکشم

خیابونای شهری که تو اونجا قد کشیدی و بزرگ شدی رو بگردم؛ اصلا شاید خیلی اتقافی یه جا از کنارت گذشتم؛ آره شاید من تو رو دیدم و تو منو نه

باید بیام، باید این دلتنگیامو بیارم با هوای شهری که تو اونجا نفس میکشی، کم کنم.

دلتنگیام برات رو دوست دارم:)

اونا منو مجبور به کاری میکنن که خودم نمیخوام، اما قلبم چرا

قلبم دست دلتنگیامو گرفته و میدوئه سمت تو

تویی که دیگه نیسی

هستی ولی مال من نیستی:)

من اصلا به اینجاش فکر نکرده بودم

هیچوقت فکر نکرده بودم به نبودنت

به اینکه قراره جواب آدمایی که بعدِ تو سراغتو ازم میگیرن، دلیل دلتنگیامو میپرسن، غمِ تو چشمام و بغضِ تو صدامو میفهمن رو، چی بدم؟

واقعا فکر نکرده بودم به اینجاش

آخه من فکر نمیکردم توام بری🙂

توام تنهام بذاری؛

توام،..

توام نخوای که منو دوست داشته باشی😔

یعنی من اینقد کم بودم؟؟

اینقد بد بودم؟؟؟

اینکه وقتی میگن کنارش خوشحالی؟

و من بدون اینکه فکر کنم به نبودنت، میگم: آره خیلی حالمون با هم خوبه

اون منو بهتر از هرکسی درک میکنه، خیلی دوستم داره و محکمتر از بقیه پشتم وایساده.

نیستی اما نذاشتم کسی نبودنتو حس کنه و یا فکر کنه که میتونه جای تو رو توی قلبم بگیره:)

وقتی میپرسن چرا دلتنگی!

یه چند دقیقه ساکت میشم و فکر میکنم که من چرا واقعا دلتنگم؟!

درسته تو از کنارم رفتی، ولی از قلبم که نرفتی:)

رفتی؟

نه🙂

وقتی ازم راجع به تو میپرسن!

میشم ماهرترین دروغگویی که چشماش همهی واقعیتهارو لو میدن

به خیالِ خودم نبودنت رو برای بقیه خوب میتونم توجیه کنم و خیلی وقتا هم حتی طوری حرف بزنم که انگار نه انگار که تو نیستی و رفتی

اما خودمو که نمیتونم گول بزنم، نمیتونم به خودمی که همهی واقعیتها رو میدونه، با چهارتا جمله دروغ بگم

میتونم؟

نمیتونم:) بخداا که نمیتونم

من که میدونم نیستی، وقتی نمیشه بهت پیام بدم، وقتی نمیتونم صداتو بشنوم، وقتی نمیتونم شمارهتو بگیرم و باهات حرف بزنم، میفهمم که ندارمت

من که میدونم دلتنگیام بیدلیل نیست🙂

من که میدونم الکی نیست که گریه میکنم

تلخه اما باید قبول کنم😢

باید قبول کنم که تو منو دوست نداشتی و نداری؛ تو روزهاست که رفتی و دیگه پیش من نیستی

تو شدی اشنا ترین غریبه دلم که نمیخام نداشتنت رو باور کنم

به قول شاعر

به جُز دلتنگی ات هر غُصه ای را چاره ای باشد


غمِ دلتنگی ات ، تنها غم ِ بیچاره ی دنیاست࿐

درخواست ندین نرخرهای سایت درخواست ندین بیشرف ها

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز