2777
2789
عنوان

حرف دل🌝

22 بازدید | 8 پست

گَـریب و بِکَـسِن، مُ آ دُنـیاییا کِـه هَـرکس مُـدعی سَـنْگَتی و بَـراتیئِـن!.

غَـریبهایْـم در عَـالمی کِـه هَـمه مُـدعی دُوسـتی و بَـرادریانْـد.

من ازنسل زنانی ام که اگردلشان بگیرد،به جای شکستن وضومیگیرند...بجای فریادقرآن بازمی کنند..وبجای تکیه برآدمها،برآسمان تکیه میزنند🙂🌺افرادمذکردرخواست ندین باتشکر🙂هم علی مال من است وهم عمر♡داغ عشق هردودارم درجگر♡هردویاران پیامبربوده اند♡آن دوباهم چون برادربوده اند♡بینشان کینه نبودازیکدگر♡دردل فاروق واهل سنت است♡این چنین عشقی یک نعمت است♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام چطوری

به به سلام ممنونم خودت خوبی ناپیدایی عزیز

من ازنسل زنانی ام که اگردلشان بگیرد،به جای شکستن وضومیگیرند...بجای فریادقرآن بازمی کنند..وبجای تکیه برآدمها،برآسمان تکیه میزنند🙂🌺افرادمذکردرخواست ندین باتشکر🙂هم علی مال من است وهم عمر♡داغ عشق هردودارم درجگر♡هردویاران پیامبربوده اند♡آن دوباهم چون برادربوده اند♡بینشان کینه نبودازیکدگر♡دردل فاروق واهل سنت است♡این چنین عشقی یک نعمت است♡

سلام فدات بخوبیت چن وقت سایت نبودم اونروزم زنگت زدم خانوش بودی

تونستی بیاروبیکا

پس اون توبودی زنگ زده بودم زنگ زدم دردسترس نبودی عزیزم

من ازنسل زنانی ام که اگردلشان بگیرد،به جای شکستن وضومیگیرند...بجای فریادقرآن بازمی کنند..وبجای تکیه برآدمها،برآسمان تکیه میزنند🙂🌺افرادمذکردرخواست ندین باتشکر🙂هم علی مال من است وهم عمر♡داغ عشق هردودارم درجگر♡هردویاران پیامبربوده اند♡آن دوباهم چون برادربوده اند♡بینشان کینه نبودازیکدگر♡دردل فاروق واهل سنت است♡این چنین عشقی یک نعمت است♡

خب بهم پیام بده روبیکا

ندارم کاربربتواون شماره روحذف کردم عزیزم

من ازنسل زنانی ام که اگردلشان بگیرد،به جای شکستن وضومیگیرند...بجای فریادقرآن بازمی کنند..وبجای تکیه برآدمها،برآسمان تکیه میزنند🙂🌺افرادمذکردرخواست ندین باتشکر🙂هم علی مال من است وهم عمر♡داغ عشق هردودارم درجگر♡هردویاران پیامبربوده اند♡آن دوباهم چون برادربوده اند♡بینشان کینه نبودازیکدگر♡دردل فاروق واهل سنت است♡این چنین عشقی یک نعمت است♡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز