سلام
من پارتنرم نزدیک ۱ ساله با هم داخل رابطه هستیم
خیلی هم دوست داریم
پارتنرم خانواده ای بشدت بی خاصیت و ح ر و م زاده داره
امشب داشتیم حرف میزدیم
گفت یه چیزی فقط این مدت از پنهان کردم گفتم چیه
گفت کلاس پنجم بودم همون پسر عمو .... زاده م
وقتی خواهرم خواب بوده و مامانم بیرون اومده داخل خونه
اون موقع من ندونستم یعنی چی این این چیز ها
گفت اومده خودشه بهم مالیده از پشت
هرچقدر گفتم نکن گوش نداده و دستام گرفته
یهو مامانم وارد خونه شده دیگه ول کرده
پدر پارتنرم بشدت ادم الکی و بی خاصیتی هست
و چطور بگم خیلی بی مغز و حیوانه
کلید خونه شون خانواده ی عموش دارن
من الان خیلی اعصابم خرابه نمیدونم چه تصمیمی بگیرم
بنظر شما چه کاری کنم و چطور رفتار کنم