2777
2789
عنوان

لیزرررر بدن

141 بازدید | 18 پست

سلام دوستان من قصد دارم لیزر برم ولی از کمرم به پایین رو برم .من قسمت باسنم و رون پام موهاش کرکی درواقع نازک سیاه هست و پُر .بنظرتون میتونم این قسمت هارم برم؟؟.


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین نصفه ول کنی لیزرو میشن ولی کامل بری نه

راستش من خواهرم گفت با اینکه ادامه داده اما ضخیم تر شده .اما من الان شک دارم باسن و رون پام و برم یا نه چون موهاش نازک و سیاهه.دستگاهی که میخوام برم سوپرتیتانیوم رولی هست .

نمیدونم ولی اپراتور لیزر برای من انجام نداد گفت در طول جلسه لیزر میرن ولی بعد ۸ جلسه ضخیم تر از قبل میشن

الان فقط ساق پا و بیکینی و زیر بغل و خط باسن میرم

دستامم گفت نه😑😑

زمین را گرشوی مالک طمع برآسمان داری......به وقت مردن همی بینی نه این داری نه آن داری🙂
اگر کرکی باشه بعدش ضخیم میشه فقط قسمت بیکینی رو برو و ران اگر موهات پره برو و ساق و روی انگشتان پا ا ...

مشکلم اینکه موهای رون و باسن ام ضخیم نیست نازک سیاه و پر هست .شک دارم به این دوتا که نکنه بدتر بشه .شما 8جلسه کامل رفتید و بعدش فقط هرچندماه شارژ میرید؟

مشکلم اینکه موهای رون و باسن ام ضخیم نیست نازک سیاه و پر هست .شک دارم به این دوتا که نکنه بدتر بشه . ...

باسن رو اصلا نرو ضخیم میشه احتمال زیاد

ران رو برو اشکال نداره اصلا اونجا خودشون ببینن میگن برو یا نه .اره ۸ جلسه کامل بعدش با فواصل چندماهه و بعدش سالی یکبار شارژ

من خیلی راضیم

باسن رو اصلا نرو ضخیم میشه احتمال زیادران رو برو اشکال نداره اصلا اونجا خودشون ببینن میگن برو یا نه ...

چون قبل جلسه باید کامل شیو کنم میتونن تشخیص بدن نوع مو من رو که میشه لیزر کنم یا نه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792