2777
2789

فک  کم  دیگه  خرتب شد 😔

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم 😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید از همون اولش که دوغ رو میریزی مداممممم هم بزنی مثل فرنی یه لحظه هم دست نکشی تا جوش بیاد بعد زیرشو کم کن

خدا جونم ممنونم که بازم یه هدیه ی با ارزش تو دلم گذاشتی قسمت همه ی منتظرا بشه آمین

باید به دوغ تخم مرغ میزدی و بعد ریختن تو آش هی هم میزدی! منم اولین بار تخم مرغو نمیدونستم و برید و میخواستم بریزم دور که شوهرم گفت خودش همشو میخوره!

کتاب گرون شدصف نکشیدیم،،،شایدتنهادلیل صف کشیدنهامون همین باشه😕

ببین اولش باید تخمک مرغودوغونمک رو قاطی کنی خوب هم زبزنی با برنج شسته شده و کمی آب بعدش روشن کنی زیرش رو و تا جوش نیومده هم بزنی فقط هم به یک سمت هم بزنی نه دو سمت این خیلی مهمه

وقتی شروع کرد قل زدن زیرش رو کم کن و برنج که پخت نخود پخته رو اضافه کن و سبزی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792