در همان روزهای اول آشنایی
یکی به من گفت مجردی و چند سالی جدا شده ای
وگرنه من خانه خراب کن زندگی های کسی نیستم
اما قسمت دردناک ماجرا می دانی برایم کجاست ؟
که برای پس زدنم می گویی متاهلم
و دردناک تر می دانی کجاست ؟
که خودم ، خودم را گول می زنم می گویم برای تحریک حسادتم می گویی متاهلم....
و بنابراین می افتم در چرخه دردناک بلاتکلیفی که واقعیت می گوید تو را پس زد بکش کنار و انکارم می گوید نه، دوستت دارد فقط دارد حسادتت را برمی انگیزاند
پس وقتی مرا نمی خواهی باید رفت ❤️🩹
اما نمی دانم با کدامین پا ؟ پایی که زیر آوار تو مانده ست ؟؟؟
و به کدامین سو؟
حتی آن قدر خودم را گول زدم که به خودم گفتم حالت از دوری من خراب ست و برای بهبود حال خراب خودم و خودت برگشتم و روز اول انگار دنیا را به من پس داده بودند
اما زهی خیال باطل 🥀💔