2777
2789
عنوان

سزارین

| مشاهده متن کامل بحث + 726 بازدید | 111 پست
کی بوده زایمانت؟

پارسال😁البته همون موقع هم سخت گیری بود .دخترخالم بچه ۴ کیلو و خورده ای رو گفتن باید طبیعی زایمان کنی بد داغون شد 

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

منکه همیشه دکترمو دعا میکنم خداخیرش بده دستشم سبک بود سر پنج روز دیگه درد نداشتم راحت بودم 

یه شیرازی اصیل .عاشق کشورم هستم .همه جای ایران سرای من است .عاشق مردمم هستم .خدا حواسش به شیعه و آقامون هست هیچ وقت شک نمیکنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دکتر من گفت مینویسه ولی مشهده

میشه اسمشوبگی؟منم مشهدم میخام برم پیش عطیه منصوری ولی باای وی اف باردارشدم بنظرت سزمیشم؟

خدایاهزاران هزارمرتبه شکربابت فرشته کوچولوی زندگیمون هدیه خدابعدازچندسال انتظارباIVF😍😘انشالله دامن تمام منتظراسبزبشه بزودی🌹دخترقشنگم زندگی منوبابایی انشالله همیشه سلامت باشی ولبت خندون باشه😍🐣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز