ببین مردتیکه دوهزاری که مطمئنم تاپیکمو میخونی
یکبار دیگه ، ببین فقط یکبار دیگه تو به من درخواست بده یا لایک کن تاپیکامو یا ریپ بزن
من دهن تو یکی رو سرویس میکنم
فهمیدی حیوون پلشت یا نه ؟ میدم بکننت تو گونی مردتیکه هیز و هول و لاشی
انقدر بی ناموسی حالیت نیس نامزد دارم ینی چی ؟
با اون قیافت که شبیه داشاقه توقع داری قبول کنم درخواستتو ؟ سیحدیر بابا