2777
2789
عنوان

کنکوری بپرس

292 بازدید | 62 پست

فقط سوال با جواب کوتاه .

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

رتبه ات چند بود

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

نظرت درباره ازمونای قلم چی؟

و کلاسش فقط برا شیمی؟

تا یه جایی زوری می خندی ولی همین خنده هات اشکن به مو می رسه پاره هم می شه همه شنبه ها رفتن آدما چقدر عزیز می شن وقتی که قاب عکس شن عجب رسم تلخی منم می خوام یه قاب عکس شم.. دیگه نمی ترسم قلبم جا بزنه جاش یه سنگه دیگه نمی ترسم سیاه بره چشام یهو تار شه صحنه دیگه یادم نی کی اصلا دلمو کجا شکسته عجله داره دیرشه روحم می خواد جدا شه از جسم...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کنکوری نیستم کارشناس اتاق عملم مث خوره افتاده بجونم بشینم بخونم دوباره 25سالمه اد جراحم از لحاظ درامدی اوکیم زیاد بدنیس فقط یه چیزی مث ارزو ته دلمه🙃چ کنم ارزششو داره؟,

ما وارث دردهای بیشماریم....🖤

نظرت درباره ازمونای قلم چی؟و کلاسش فقط برا شیمی؟

آزمون امروزش که فاجعه بار بود ولی درکل خوبه
مخالفم خیر

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

با پایه ضعیف رو به متوسط میشه ۴۰۶ دندون یا فیزیو اورد؟

بستگی به میزان تلاشت داره چرا نشه

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

کنکوری نیستم کارشناس اتاق عملم مث خوره افتاده بجونم بشینم بخونم دوباره 25سالمه اد جراحم از لحاظ درام ...

اگر واقعا حس میکنی با رسیدن بهش روانت آرام میشه البته که ارزششو داره

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

دورقمی زیر 20

واو آفرین
علوم پایه هم خیلی خوب دادی؟

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

واو آفرینعلوم پایه هم خیلی خوب دادی؟

یکم درگیر بودم ولی اونم اوکی بود ، درکل آکادمیو عالی بودم

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

یکم درگیر بودم ولی اونم اوکی بود ، درکل آکادمیو عالی بودم

خوشبحالت من تمرکزم بعد کنکور خیلی کم شده

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

آزمون امروزش که فاجعه بار بود ولی درکل خوبه مخالفم خیر

چجوری بود یعنی؟

من یازدهمم از مهر میخوام ازمون بدم تو فکرم بود گزینه دو بدم ولی هر کیو تو اطرافیان و اینستا اینا دیدم رشته تاپ قبول شده قلم چی میداد...ی سری م میگن گزینه دو برا ریاضی و انسانی خوبه...نمیدونم والا


کلاسم معلم شیمی مون مال قلمچیه بعد سال دیگه نمیخواد بیاد مدرسه مون منم فقط شیمی و با اون یاد میگیرم برا همین میخوام برم کلاسش..



تا یه جایی زوری می خندی ولی همین خنده هات اشکن به مو می رسه پاره هم می شه همه شنبه ها رفتن آدما چقدر عزیز می شن وقتی که قاب عکس شن عجب رسم تلخی منم می خوام یه قاب عکس شم.. دیگه نمی ترسم قلبم جا بزنه جاش یه سنگه دیگه نمی ترسم سیاه بره چشام یهو تار شه صحنه دیگه یادم نی کی اصلا دلمو کجا شکسته عجله داره دیرشه روحم می خواد جدا شه از جسم...🖤

نهایی بالای ۱۹ یازدهم و دوازده

و ی درصد قابل قبول پزشکی رو میاره؟

و اینکه چند ساعت بخونی اوکیه؟

گریه و چای و غم و دونخ بهمن و بعد بازهم گریه و یک دور دگر مصرع قبل،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز